استاندار مازندران: اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند، اتفاقی برای ایران بیافتد، دشمن قبل از همه او را بالای دار می‌فرستد

استاندار مازندران: اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند، اتفاقی برای ایران بیافتد، دشمن قبل از همه او را بالای دار می‌فرستد

فارس نوشت: حسینی‌پور گفت : ما مدیر انقلابی می‌خواهیم و تا شهادت پای انقلاب اسلامی باشد … مامورانی را استخدام کردیم تا مدیران را رصد کنند؛ کدام مسوول با کم کاری آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

سیدمحمود حسینی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: کشور در شرایطی قرا گرفت که توسط جریانات ضدانقلاب و سرویس‌های بیگانه مورد هجوم حداکثری قرار گرفت و مردم کشور را نگران کرد.

وی افزود: گرچه مردم ما در ۴۳ سال انقلاب اسلامی آزمون‌های سختی را پشت سر گذاشتند و در تمام آزمون‌ها مردم پیروز میدان بودند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن همچنان که از اسمش مشخص است بنای کارش دشمنی است، گفت: در مصاف با توطئه‌های دشمن هر اقدامی که دشمن علیه انقلاب اسلامی انجام داد باعث توفیقات موثر برای نظام شد.

استاندار مازندران بیشترین توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی را در دل تحریم‌ها دانست و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی مدیریت تحریم را به کشورهای مدعی ابرقدرت بودند آموزش داد. دور زدن تحریم‌ها یکی از سخت‌ترین اقداماتی بود که در این مسیر هزینه‌های زیادی هم پرداخت کردیم.

حسینی‌پور با اشاره اینکه دشمن در حوزه امنیتی جمهوری اسلامی را تهدید کرد و تاکنون موفق نبود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند و اهل بیت توانست بحران‌های متعدد را پشت سر بگذارد که این مهم عاملی شد که دشمن با انواع ابزار مدرن جنگی نمی‌داند پشتوانه معنوی چیست.

*توطئه پیچیده دشمن در اغتشاشات اخیر

وی به اغتشاشات اخیری که در کشور توسط دشمنان ایجاد شده است اشاره کرد و گفت: برای ایجاد امنیت مردم و انقلاب اسلامی همه توطئه‌های دشمن این توطئه اخیر پیچیده‌ترین بود تا روند انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

استاندار مازندران اتفاق فوت خانم امینی را یکی از فضاهای تبلیغی دشمن دانست و افزود: همه رسانه‌های دشمن به بمباران تبلیغی علیه جمهوری اسلامی پرداختند و حتی قشر خاکستری جامعه هم با این روند دشمن همراه شدند.

وی ایجاد گفتمان واحد را یکی دیگر از ترفندهای تبلیغی دشمن دانست و گفت: همه سلبریتی‌ها هم با دشمن گفتمان قالب داشتند که چرا این اتفاق برای یک خانم افتاد.

حسینی‌پور تبلیغ رفتاری را دیگر هجمه علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد بحران در کردستان و شرق کشور از دیگر توطئه‌های ضدانقلاب و سرویس‌های اطلاعاتی در این اغتشاشات بوده است تا کشور را دچار مسئله کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با محوریت رهبری و شیعیان توانست ابرقدرت‌ها را سرجایشان بنشاند، تصریح کرد: رهبری توانست با تدبیر هژمونی ضد انقلاب را بهم بریزد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند در برابر دسیسه‌های دشمن باید ایستادگی کرد؛ رهبری در تحلیل دشمن شناسی بی‌نظیر است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه کشور است، گفت: ایران اسلامی پدر استکبار را درآورده است؛ رهبری فرمودند: دشمن موارد احساسی را علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است. امروز دشمن فرزندان دبیرستانی را مقابل ما قرار داده است.

حسینی‌پور تصریح کرد: جوانان و نوجوانان دهه ۷۰ و ۸۰ فرزندان انقلاب هستند. دشمن بعد از سه سال تعطیلی کرونا آموزش جنگی را در فضای مجازی به فرزندان ما یاد داده‌اند که نشان می‌دهد دشمن آگاهانه و خبیثانه وارد شده است باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این مقطع حساب فرزندان را با دشمنان جدا کرده‌ایم و صف مردم هم به خاطر فشار اقتصادی وارد میدان اعتراض شدند جدا شده است، گفت: بیشترین دستگیر شده‌ها از خانواده‌های کم بضاعت، فرزندان طلاق و آسیب دیده اجتماعی بودند؛ لازم است برای این قشر از جامعه برنامه‌ریزی شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با برنامه‌ریزی کار کنند تا هیچ خلایی در خدمات‌رسانی ایجاد نشود، افزود: مسؤولیت برای این نیست تا پستی بگیرد و برود به دنبال کارش؛ هنوز در صدور مجوزهای مبتنی بر اشتغال با مشکل مواجه هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه مدیران انقلابی باید رفتار مناسبی با مردم داشته باشد تا دشمن از فضای خالی سوء استفاده نکند، اظهار کرد: مسؤولان نباید در انجام وظایف کوتاهی کنند؛ اگر در برخی از مدارس دانش‌آموز بدون حجاب خارج می‌شود آن مدیر مسوولیت دارد.

*رصد مدیران دولتی

حسینی‌پور به برقراری امنیت در جامعه تاکید کرد و گفت: مامورانی را استخدام کردیم تا مدیران را رصد کنند؛ کدام مسوول با کم کاری آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران در این شرایط کمک حال بودند و احساس تعهد می‌کردند، گفت: ما مدیر انقلابی می‌خواهیم و تا شهادت پای انقلاب اسلامی باشد.

استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران بیافتد، بداند دشمن اول از همه با او کار دارد و تصور نکند با او کاری ندارد بلکه قبل از همه او را بالای دار می‌فرستند.

وی یادآور شد: در مقابل این دشمن باشد محکم ایستادگی کنیم، اگر جایی کج روی است از ماست و اگر جایی امیدی است از رهبری و مردم است.

حسینی‌پور به امیدواری مردم مبنی بر عملکرد دولت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: سال‌ها دشمن اجازه نداد تا جمهوری اسلامی با بازار شرق کشور ارتباط داشته باشد اما در این دولت کریدور شمال ـ جنوب تقویت شد و با روسیه، چین، هند در ارتباط هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷۰ میلیارد دلار سالانه روسیه واردات دارد اگر مازندران سهمی از این بازار داشته باشد اقتصاد استان متحول می‌شود.

استاندار مازندران احیای صنایع خاموش در دولت سیزدهم را گام موثر در توسعه اقتصادی مازندران دانست و گفت: برخی از مدیرانی کم کار باید فعال شوند و در جابجایی زیر مجموعه معطل مانده‌اند ما نیازمند مسؤولان انقلابی و با انگیزه هستیم.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۱

پست بعدی

ببینید | شگفتی شبکه آمریکایی ترکیه از پیشرفت نظامی ایران؛ پهپادها سوژه اصلی

ی اکتبر 23 , 2022
شبکه آمریکایی "تی‌جی‌آرتی" ترکیه در خصوص پیشرفت نظامی و پهپادهای ایران گفت: چه کسی می‌توانست تصور کند ابرقدرتی مثل روسیه سراغ ایران برود و از آن‌ها موشک، سلاح و پهپاد درخواست کند؟! ایران جزء ده کشور پیشرفته دنیا در ساخت انواع موشک‌ها و متخصص در ساخت پهپادها می‌باشد! دریافت 5 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000