برانداز شدن برخی در کانادا ریشه‌های اقتصادی دارد/ ایرانی‌های کانادا قبلا با درآمدهای بادآورده از ایران در این کشور زندگی می‌کردند!

اعتمادآنلاین|

روزنامه ایران در گزارشی ادعای عجیبی مطرح کرد و نوشت دلیل اینکه ایرانی‌های ساکن در کانادا اکنون برانداز شده‌اند این است که قبلا با سود پولی که از بانک‌های ایران می‌گرفتند، بدون کار کردن در کانادا زندگی می‌کردند اما امروز به دلیل افزایش قیمت دلار مجبورند کار کنند!

روزنامه ایران نوشت: بررسی‌های یک ایرانی مقیم کانادا نشان می‌دهد براندازشدن برخی از ایرانیان حاضر در کانادا ریشه‌های اقتصادی دارد و علت آن را باید در کاهش درآمدهای بادآورده آنان دانست که در سال‌های گذشته از ایران تأمین و در کانادا هزینه می‌شد. مطابق بررسی‌های هابیل ایرانفر، تا پیش از آغاز تحریم‌های جدید امریکا علیه ایران در دولت ترامپ، طیفی از ایرانیان حاضر در کانادا اصلاً در این کشور کار نمی‌کردند و هزینه‌های زندگی لاکچری خود را از طریق سود سپرده‌های خود در بانک‌های ایران تأمین می‌کردند.

این روزنامه در ادامه مطلب خود نوشت: به این ترتیب که به‌عنوان مثال، فرد حدود یک میلیارد تومان را در بانک‌های ایران سپرده‌گذاری می‌کرد و هر ماه، سود 15 میلیون تومانی خود را، با احتساب هر دلار کانادا 2 هزار تومان، به 6 تا 7 هزار تبدیل و با انتقال این پول به کانادا در این کشور زندگی می‌کرد. اما با آغاز تحریم‌های دوره ترامپ، ارزش دلار کانادا به ۱۷هزار و بعد ۲۵ هزار تومان رسید و این باعث شد که آن درآمد 6 تا 7 هزار دلاری از سود سپرده، بشدت کاهش یابد. این امر در کنار افزایش هزینه‌های زندگی در این کشور به‌دلیل مشکلات اقتصادی، باعث شد که برخی از ایرانیان مقیم این کشور دچار مشکلات جدی شده و حتی ناچار شوند واقعاً کار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

صعود 3 کشتی گیر ایران به فینال رقابت های کشی آزاد امیدهای جهان

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت های کشتی آزاد امیدهای جهان در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر آدیل میسیرجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر میلان کورسوگ از مجارستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000