توضیحات میلاد حاتمی درباره تصاویر غیراخلاقی در صفحه اینستاگرامش

اعتمادآنلاین|

صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتمی به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود.

همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.

متهم در جلسه دادگاه در پاسخ به قاضی صلواتی که از وی خواست تا درباره تصاویر منتشر شده، توضیحاتی ارائه دهد، گفت:تمامی موارد را قبول دارم و توضیحی ندارم.

در جلسه دادگاه، همچنین فیلمی منتشر شد که خانمی در آن عنوان کرد که میلاد دختران را اغفال کرده و به بهانه دادن پول و خانه و ماشین از آن‌ها می‌خواست تا به ترکیه بیایند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

خواسته معترضان در لندن، بازگشت انگلیس به اتحادیه اروپا

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| بحران در انگلیس به اوج خود رسیده تا جایی که مردم لندن امروز با حضور در خیابان ها خواستار بازگشت بریتانیا به اتحادیه اروپا شدند. به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، معترضان انگلیسی عصر امروز (شنبه) در لندن دست به اعتراضات گسترده زدند و خواستار بازگشت کشورشان به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000