زنان وزنه‌بردار ایران به دیدار وزیر ورزش رفتند

اعتمادآنلاین|

حمید سجادی در این دیدار با ابراز خوشحالی از افتخارآفرینی زنان ورزشکار در میادین بین‌المللی اظهار داشت: آینده ورزش ایران در دست شما بانوان ورزشکار است. ما تعداد زیادی بانوان ورزشکار داریم و این سعادت را داشتیم که امروز در خدمت چند نفر از این افتخارآفرینان باشیم.

به گزارش فارس، وی افزود: کسب مدال طلا توسط خانم حسینی بانوی وزنه‌بردار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اتفاق ارزشمندی است و مطمئن هستیم که سایر ملی‌پوشان دیگر نیز این ظرفیت را دارند که بتوانند در مسابقات مختلف کسب مدال کنند. دکتر رئیسی بسیار پیگیر ورزش بانوان هستند و از افتخارآفرینی زنان خوشحال می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص عملکرد دوومیدانی‌کاران نواجوان در آسیا گفت: دوومیدانی‌کاران ما دست به کار بزرگی زدند و با درخشش در مسابقات نوجوانان آسیا رکوردهای خوبی را جابه‌جا کردند. ورزش کشور ما به این اتفاقات خوب نیاز دارد. همیشه اینطور نیست که همه اتفاقات خوب و مدال‌آوری‌ها در شرایط ایده‌آل ایجاد شود و ما می‌توانیم با استفاده از حداقل‌ها نیز دست به کارهای بزرگی بزنیم.

سجادی افزود: نیاز به یکسری خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها داریم که بتوانیم دست به اقدامات بززگ و افتخارآفرینی در میادین بزرگ بزنیم. وظیفه داریم که از طریق ادارات کل، فدراسیون‌ها و مربیان در خدمت ورزشکاران باشیم.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خانم کاظمی‌پور تمام وقت خود را برای توسعه ورزش بانوان در همه حوزه‌ها گذاشته است. آماری که در هفته تربیت‌بدنی منتشر شد نشان می‌دهد که موفقیت‌های بانوان در یک سال اخیر چیزی کمتر از آقایان نبوده است. هدف و برنامه ما این است که ورزش بانوان خودکفا و مستقل شود و ورزشکاران ما بتوانند از مربیان زن استفاده کنند‌. بانوان ورزشکار باید به دنبال ارتقای رکوردها باشند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورند.

سیده‌الهام حسینی بانوی وزنه‌بردار کشورمان در این دیدار گفت: خوشحالیم بابت حمایتی که وزارت ورزش و جوانان از بانوان ورزشکار دارد. خانم کاظمی‌پور مثل یک خواهر در کنار ملی‌پوشان همه رشته‌ها حضور دارد و به مشکلات آنها رسیدگی می‌کند. انگیزه بانوان ورزشکار نسبت به قبل بیشتر شده است و تلاش ما این است که پرچم کشور را در میادین مختلف به اهتزاز درآوریم.

نازنین فاطمه عیدیان دارنده مدال طلای مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا نیز در این دیدار اظهار داشت: برای ما افتخار است که وزیر ورزش و جوانان ایران از خانواده دوومیدانی است و ممنونیم که این فرصت به ما داده شد که با حضور در این جلسه مشکلات خود را عنوان کنیم. هدف من این است که رکورد بزرگسالان را بزنم و بتوانم در میادین بزرگ‌تر افتخارآفرینی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تراز تجاری کشور در سال 1402 مثبت می‌شود

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدرضا فاطمی امین در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات که با حضور ابراهیم رییسی رئیس جمهوری و محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری برگزار شد با اشاره به اینکه حضور شخص رئیس جمهور نشان دهنده اولویت صادرات برای کشور است گفت: صادرات برای مثبت شدن تراز تجاری کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000