هزاران کارگر روزمزد در فضاهای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شده‌اند

امام جمعه مشهد گفت: باید تعادلی بین درمان و مراقبت در فضای قرنطینه ناشی از کرونا و بحث اقتصاد و معیشت مردم برقرار شود. آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از مسوولا..

5f207d5a16971_2020-07-29_00-02 امام جمعه مشهد گفت: باید تعادلی بین درمان و مراقبت در فضای قرنطینه ناشی از کرونا و بحث اقتصاد و معیشت مردم برقرار شود.

آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: برای بخش‌های مختلف، پروتکل‌های مخصوص به خودش را ارائه دهید و یک نفر مامور اجرای پروتکل‌ها شود تا استیصال اقتصادی مردم بیشتر از این نشود.

او تاکید کرد: باید در این شرایط حواسمان بیشتربه مردم باشد که در این چندین ماه بتوانند با کرونا زندگی کنند و اقتصادشان فلج نشود.

وی ادامه داد: می‌شود با محافظان سلامت، مردم را وادار به رعایت بهداشت نمود و پروتکل‌های بهداشتی را درست اجرا کرد تا مردم هم با رفع نیاز اقتصادیشان دغدغه رعایت بهداشت را بیشتر پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قرار است در حال حاضر همراه با این بیماری زندگی کنیم پس باید برنامه‌ریزی کنیم که اجتماعات را با این شرایط مدیریت کنیم تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم.

علم الهدی افزود: هزاران کارگر روزمزد در فضاهای تفریحی و رستورانها داشتیم که بیکار شده اند و این مساله خیلی از زندگی‌ها را به هم ریخته است پس باید به معیشت مردم بیشتر بها داده شود.

وی با تشکر از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: همه برای بهبود وضعیت این روزهای استان در تلاش هستند اما ضربه اصلی ما از استیصال است که اقتصاد مشهد به خاطر وابسته بودن به موضوع زیارت سقوط کرده است و این باعث شده تا مردم در مضیقه سخت مالی قرار بگیرند.

بر اساس اعلام رسمی تاکنون ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر رسیده است.

منبع: عصرایران

آیت الله علم الهدی
بیکاری

پست بعدی

۳ قتل مرموز در یک پرونده جنایی

چ جولای 29 , 2020
دادستان عمومی و انقلاب کرمان روز گذشته در تشریح ماجرای این جنایت هولناک گفت: سوم مرداد، کشف اجساد ۲ مرد و یک زن در ویلایی در شهر ماهان، نشان داد این افراد به دست فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده اند. قاضی دادخدا سالاری افزود: با حضور بازپرس ویژه قتل عمد در محل کشف اجساد مشخص شد یکی از قربانیان این جنایت موبد زرتشتی به نام آرش کسروی است که سال گذشته برای برگزاری آیین درگذشت پدرش (داریوش کسروی) از کالیفرنیا به کرمان سفر کرده است و برای انجام امور اداری مربوط به وراثت در کرمان سکونت داشت. این مقام ارشد قضایی با اشاره به این که دو مقتول دیگر این جنایت، مسلمان هستند، تصریح کرد: ادامه تحقیقات با توجه به آثار و شواهد موجود در صحنه جرم نشان می دهد که سه فرد مذکور در کرمان به قتل رسیده اند و سپس عامل یا عاملان جنایت، اجساد قربانیان را به ویلایی در شهر ماهان انتقال داده اند. دادستان عمومی و انقلاب کرمان همچنین به تشکیل گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای پیگیری این جنایت و دستگیری عامل یا عاملان آن اشاره کرد و گفت: در بررسی های مقدماتی مشخص شد احتمالا انگیزه فرد ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000