«عاشقان خدمت» غیر از «ژن خوب» مغز خوب هم دارند؟

اعتمادآنلاین|

روزنامه خراسان در یادداشتی از عدم به کارگیری نخبگان در پست‌های مدیریتی و تصمیم‌ساز انتقاد کرد و به کنایه نوشت این جایگاه‌ها به افرادی که اغلب عاشق خدمتند می‌رسد اما باید پرسید این افراد غیر از «ژن خوب»، مغز خوب هم دارند یا نه؟

خراسان نوشت: تا امروز هر چه در امور کشور، از نخبگان و متخصصان بهره نگرفتیم یا آن طور که باید آن ها را در بازی خودمان بازی نداده ایم، بی تعارف ضرر کردیم و نتیجه‌اش گاه همین است که برخی پست ها و جایگاه های تصمیم سازی طی سال های متمادی در چرخه افراد معدود و مشخصی در گردش است؛ این گونه که این افراد از این سازمان به آن وزارتخانه و ازآن جا به آن پالایشگاه و گاهی هم از مجلس یا شورای شهر یا فلان هیئت مدیره سردر می آورند. جالب این جاست که اغلب هم عاشق خدمت رسانی هستند اما هیچ گاه متر و اندازه ای بر عملکرد این افراد نینداخته ایم که اینان غیر از «ژن خوب» آیا واقعا «مغز خوب» هم دارند یا نه؟ آیا وقت آن فرا نرسیده است که دستگاه های مسئول، آشتی بیشتری با نخبگان پیشه کنند ودرهای خود را کاملا به روی آنان بگشایند؟

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پرسپولیس با لوکادیا در اوج

پ اکتبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی انزلی ملوان میزبان پرسپولیس بود. این بازی که با قضاوت علی صفایی برگزار شد در نهایت با برد پرسپولیسی ها همراه شد تا این تیم همچنان در صدر جدول باقی بماند. به گزارش ایرنا، پرسپولیس که برای حفظ صدرنشینی در پایان هفته دهم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000