نسل نوجوان و جوان بحران هویتی دارد و نمی‌داند چه می‌خواهد

اعتمادآنلاین|

محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: هسته مرکزی حوادث اخیر کشور را بخشی از نسل نوجوان و جوان کشورمان تشکیل می‌دهند. این نسل به نظر من دچار «بی‌هنجاری» شده است.

به گزارش ایلنا، او توضیح داد: بی‌هنجاری به این معناست که این نسل به هیچ خط قرمزی قائل نیستند و این مساله در حوزه‌های قانون، ملی‌گرایی، دین و امثالهم قابل مشاهده است. باید توجه داشته باشیم که این نسلِ همراه با چالش بی‌هنجاری، محصولِ عملکرد دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی ما در ۲۰ساله اخیر هستند.

کوشکی افزود: این نسلِ بی‌هنجار دچار بحران جدی هویتی هستند و عصیانگری و خشونت عجیبی که در کلام و رفتار آن‌ها مشاهده می‌شود، نتیجه شکل‌گیری همین بی‌هنجاری است و البته من بر این باورم که این نسل بی‌هنجار شده، خود هم چندان در وضعیت کنونی‌اش مقصر نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: این نسل خود هم نمی‌دانند که چه می‌خواهند و تنها چیزی که می‌دانند این است که باید نوعی عصیانگری را از خود نشان دهند. در این میان، این نسل حتی دلیل عصیانگری خود را هم نمی‌داند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | آخرین موضع لندن درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها چیست؟

پ اکتبر 20 , 2022
آخرین موضع لندن درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها چیست؟ چرا لندن به بهانه حقوق بشر در امور داخلی ایران دخالت، اما دربرابر تحریم‌های غیرقانونی واشنگتن علیه ایران سکوت می‌کند؟ چرا دولت انگلیس در حفاظت از سفارت ایران دربرابر آشوبگران و عناصر ضد انقلاب اهمال می‌کند؟ منبع: ایرنا دریافت 20 MB 265 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000