علت اصلی طلاق در کشور «بی‌فرزندی» است

اعتمادآنلاین|

در حالی که تحقیقات و آمارها مشکلات اقتصادی را علت بسیاری از طلاق‌ها در کشور می‌دانند روزنامه کیهان دلیل بارز طلاق در کشور را «بی‌فرزندی» زوج‌ها دانسته است.

روزنامه کیهان نوشت: وقتی که به بررسی علل طلاق‌ها می‌پردازیم، یکی از علل بارز آن را نداشتن فرزند می‌یابیم، هرچند که ممکن است زوجین، خود تصمیم به نداشتن فرزند گرفته باشند، و یا به دلیل وجود مشکلات ژنتیکی و یا بیماری‌هایی که منجر به عدم باروری شده است، توان تولید نسل را نداشته باشند. به هر حال یافته‌های تحقیقاتی و مشاهدات بالینی حکایت از آن دارد که عدم حضور فرزند در محیط خانواده، یکی از عوامل ناپایداری در زندگی مشترک است. فرزند، مخصوصا فرزند خردسال به منزله پیوندی است بین مادر و پدر و از این رو بی‌فرزندی و حتی کم فرزندی باعث تزلزل خانواده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 1

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

در جریان حوادث اخیر 30 کشته و 5هزار زخمی در بین نیروهای حافظ امنیت داشتیم / با کسانی که در شورش زندان اوین دست داشتند برخورد می شود

پ اکتبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در برنامه "جریان" شبکه یک سیما، حضور یافت. به گزارش ایسنا، وی در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین و بازدیدش از این زندان، اظهار داشت: *مرکز رسانه قوه قضائیه درباره این حادثه از همان ساعات اولیه، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000