چرا کریم بنزما دست خودش را بانداژ می‌کند؟

اعتمادآنلاین|

کریم بنزما، برنده توپ طلای فوتبال در بازی های فوتبال دست راست خودش را بانداژ می کند. موضوعی که سوژه رسانه های فوتبال جهان شده است.

به گزارش تسنیم، اما داستان این بانداژ دست بنزمای 34 ساله چیست؟ کریم در حالی دوشنبه شب در مراسم توپ طلا حضور پیدا کرد که این بار بانداژی که در بازی‌ها به دست خود می‌بندد را نداشت و در این بین فرم انگشت کوچک دست راست او جلب توجه می‌کرد. ماجرا از این قرار است که بنزما در ماه ژانویه 2019 در بازی مقابل رئال بتیس از ناحیه انگشت کوچک دست راست خود مصدوم شد اما به دلیل بازی‌های حساسی که رئال مادرید در آن مقطع داشت، قید عمل جراجی را زد تا به هم‌تیمی‌هایش در ادامه فصل کمک کند. از آن پس بود که این مهاجم فرانسوی با دستی بانداژ شده پا به میادین فوتبال می‌گذارد.

آرناچا رودریگس خبرنگار شبکه رادیویی «کوپه» اسپانیا در این خصوص در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «آن انگشت بنزما نشان از اولویت‌های او است. او رئال مادرید را در اولویت قرار داد. کریم انگشت خود را مورد عمل جراحی قرار نداد و به همین خاطر فرم انگشتش به این شکل باقی مانده است».

14010727110414645262720210

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

طالبان مایل به برقراری روابط محرمانه با تل‌آویو هستند

چ اکتبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، گروه طالبان افغانستان در حال تجدید نظر در موضع خود در قبال رژیم صهیونیستی است. به گزارش ایلنا به نقل از آی ۲۴ نیوز، یک مقام پیشین دولت افغانستان که در مذاکرات با دولت طالبان شرکت داشته است، گفت: «آن‌ها در مراحل اولیه مایل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000