در رسیدگی به پرونده معترضان تسریع می کنیم / با لیدرهای معترضان متناسب با جرمشان برخورد می کنیم

اعتمادآنلاین|

محمدجعفر منتظری شامگاه ۲۶ مهرماه در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران در خصوص وقایع اخیر کشور به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

*در این اغتشاشات بعضی جوانان شرکت کردند که برخی فریب خوردند و شاید نوجوانان قدرت تجزیه و تحلیل ندارند و عده ای مرتکب جنایت مهمی نشده باشند لذا با کمترین قرار آزاد می‌شوند و تعداد زیادی آزاد شده اند.

*کسانی که مرتکب جرائم مهم نشده باشند متناسب با جرم، دستگاه قضایی با تذکر، نصیحت و گرفتن تعهد از خانواده و کمترین قرار آزادشان می کند.

*لیدرهای تجمعات اخیر اگر مرتکب قتل باشند، به عنوان کسانی که مرتکب شده و اگر تقاضای خانواده مقتول قصاص باشد، قصاص می‌شود و در صورت ارتکاب جرم، مجازات محاربه خواهد بود.

*ضمن اینکه تاکید داریم همکاران در استان هایی که اغتشاش بوده، تسریع رسیدگی به پرونده اغتشاشگران را داشته باشند، تاکید داریم از مرز عدالت و قانون خارج نشوند.

*مردم نباید فریب حرکات و فضای مجازی که دشمن دنبال اشاعه اهداف خود است را بخورند و ممکن است تعداد اندکی به دام تبلیغات بیفتند باید حواسشان جمع باشد و برای ما محرز است پشت این قضایا صهیونیسم و امریکا هستند و کسانی که ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما را را ترور کردند، امروز هم جنایت می کنند و البته دستگاه قضایی کنار دستگاه های امنیتی بیدار است و متخلفان را مجازات می کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هنوز تکلیف مشخص نیست/در این شرایط کسی حوصله دیدن تئاتر ندارد

س اکتبر 18 , 2022
در هفدهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران – مبارک نمایش «شفیره» به کارگردانی مهدی شاه‌پیری اجرا شد. این نمایش در اختتامیه جشنواره خوش درخشید و توانست در بخش‌های کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی حرکت، طراحی نور، طراحی لباس و موسیقی موفق به دریافت جوایز برگزیده شود. دنیا پایایی: مهدی شاه‌پیری درباره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000