تسویه ‌حساب مرگبار پدر و پسر طلبکار در سفره‌خانه سنتی

اعتمادآنلاین|

پدر و پسر طلبکار وقتی برای تسویه ‌حساب با مرد بدهکار به سفره خانه پدر وی رفته بودند در یک درگیری خونین مرتکب قتل شدند.

به گزارش «ایران»، ساعت 9:15 شامگاه یکشنبه خبر قتل مرد 31 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس محمد وهابی اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد قربانی این جنایت به نام سهیل به همراه پدرش و یک وکیل جوان در سفره‌خانه سنتی پدرش در خیابان آذربایجان نشسته بودند که از سوی دو مرد هدف حمله با قمه قرار گرفته و مجروح شده بودند اما پس از انتقال به بیمارستان سهیل به خاطر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

پدر سهیل در تحقیقات گفت: شب حادثه به همراه پسرم و یکی از دوستانم که وکیل دادگستری است در سفره‌خانه نشسته بودیم که مرد میانسالی به نام هاشم و پسرش وارد سفره‌خانه شدند. هاشم و پسرش را قبلاً دیده بودم، آنها مدعی بودند که پسر بزرگم سهراب از آنها و چند نفر دیگر کلاهبرداری میلیاردی کرده و متواری شده است. آنها دنبال پسرم بودند اما وقتی گفتم که از پسرم خبری ندارم شروع به فحاشی کردند. در حالی که داشتند ما را تهدید می‌کردند و ناسزا می‌گفتند ما هم شروع به فیلمبرداری از او و پسرش کردیم تا مدرکی داشته باشیم و بتوانیم شکایت کنیم. اما وقتی متوجه فیلمبرداری شدند، عصبانی‌تر شده و سفره‌خانه را ترک کردند. چند دقیقه بعد پدر و پسر قمه به‌دست وارد سفره‌خانه شده و به جان ما افتادند. من، پسرم و دوست وکیلم را مجروح کردند و متواری شدند. بعد از انتقال به بیمارستان پسرم سهیل فوت کرد.

پس از شنیدن اظهارات مرد میانسال بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته سفره‌خانه و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه علیه اوکراین، مغایر با قطعنامه ۲۲۳۱ است

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای اثبات‌نشده در خصوص ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، آن را مغایر قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت خواند. به گزارش ایلنا، وی با اشاره به این‌که فرانسه و بریتانیا ارزیابی خود را به طور علنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000