پیوستن محمد دلاوری به ایران اینترنشنال؟

‌شایعه شده که محمد دلاوری از بخش خبر تلویزیون اخراج شده و اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد. محمد دلاوری (مجری تلویزیون) درباره شایعه پیوستنش به شبکه ایران اینترنشنال گفت: نمی‌دانم مبنای این حرف کجاست ولی باید بگویم که چنین موضوعی صحت ندارد. در حال حاضر در ایران به سر می‌برم.
وی همچنین درباره شایعه مشکلاتش با تلویزیون و اخراج از بخش خبر نیز بیان کرد: اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و در برنامه “تهران۲۰”شبکه پنج اجرا دارم.
‌شایعه شده که محمد دلاوری از بخش خبر تلویزیون اخراج شده و اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) فرهنگی/ رسانه 7 مرداد 1399 – 16:59 محمد دلا..

5f2019f3dcca5_5f2019f3dcca8

شایعه شده که محمد دلاوری از بخش خبر تلویزیون اخراج شده و اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد.

محمد دلاوری (مجری تلویزیون) درباره شایعه پیوستنش به شبکه ایران اینترنشنال گفت: نمی‌دانم مبنای این حرف کجاست ولی باید بگویم که چنین موضوعی صحت ندارد. در حال حاضر در ایران به سر می‌برم.

وی همچنین درباره شایعه مشکلاتش با تلویزیون و اخراج از بخش خبر نیز بیان کرد: اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و در برنامه “تهران۲۰”شبکه پنج اجرا دارم.

منبع: ایلنا

محمد دلاوری
شبکه ایران اینترنشنال

پست بعدی

یال جنوب شرقی قله دماوند به نام وقف ثبت نشده است

س جولای 28 , 2020
معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: یال مربوط به منطقه یخ کر یا همان یال جنوب شرقی قله دماوند هم به نام وقف در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد تثبیت نشده است. سید صادق سعادتیان با تاکید بر عدم وقف اراضی قله دماوند، گفت: پلاک ثبتی مطرح شده در اخبار اخیر در منطقه ملار و با فاصله دورتری از اراضی دماوند است. وی به تشکیل کارگروهی متشکل از اداره منابع طبیعی و ثبت اسناد مازندران با دعوت از سازمان اوقاف به منظور رسیدگی به این موضوع خبر داد و عنوان کرد: یال مربوط به منطقه یخ کر یا همان یال جنوب شرقی قله دماوند هم به نام وقف در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد تثبیت نشده است. معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: پیرو اقداماتی که برای املاک دولتی و تثبیت اراضی ملی در قله دماوند صورت گرفت، سازمان ثبت در تثبیت مالکیت اراضی دولتی با پلاک‌های ثبتی ۶۸ و ۶۹ مواجه شد که در آن برای پلاک ۱۲۰ محلی بذرافشان از اراضی ملار به عنوان وقف اقدام شده است. سعادتیان از بررسی این موضوع در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد. معاون امور املاک و کاداستر سازم..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000