۷۲۵ میلیون دلار کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین

اعتمادآنلاین|

ایالات متحده قوی ترین حامی اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه میلیاردها دلار کمک نظامی و مالی و همچنین داده‌های اطلاعاتی به این کشور ارائه کرده است.

به گزارش ایرنا، در همین راستا جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دستور داد تا ۷۲۵ میلیون دلار دیگر به اوکراین کمک نظامی شود. کاخ سفید مشخص نکرد که این بسته اضافی شامل چه نوع تسلیحاتی خواهد بود ولی پنتاگون گفته است که بسته کمکی شامل مهمات اضافی سامانه‌های موشکی هیمارس است.

به نقل از راشا تودی، به گفته وزارت دفاع آمریکا آمریکا متعهد شده است که در بسته کمکی ویژه خود به کی‌یف هزاران گلوله ۱۵۵ میلی‌متری، مهمات اضافی مورد استفاده در سامانه موشکی هیمارس و بیش از ۲۰۰ خودروی زرهی هاموی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سردار کوثری : اغتشاشگران می‌خواهند یک مسئله‌ای را با زور و خشونت به مردم تحمیل کنند / سطح آزادی بیان ایران در اروپا و آمریکا وجود ندارد

ش اکتبر 15 , 2022
فارس نوشت : نماینده تهران در مجلس گفت : مجدداً به افراد فریب‌خورده می‌گوئیم که باید با مطالعه نسبت به مسائل آگاه شوند و سپس اگر خواستند درباره مسائل اجتماعی بپردازند آن‌گاه اعتراض کنند چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000