چین همچنان نیروی محرک رشد اقتصاد جهانی باقی خواهد ماند

اعتمادآنلاین|

بیستمین کنگره حزب کمونیست چین از فردا ۱۶ اکتبر ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۰۲:۰۰ به وقت گرینویچ) در تالار بزرگ خلق پکن افتتاح می‌شود. این کنگره با شرکت بیش از ۲۲۰۰ نماینده از سراسر چین به نمایندگی از بیش از ۹۶ میلیون عضو حزب کمونیست چین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سان یلی، سخنگوی بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین امروز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در آستانه افتتاحیه کنگره ملی حزب کمونیست چین صحبت کرد.

وی در این کنفرانس خبری گفت:

*همه به توسعه اقتصادی چین علاقه‌مند هستند. بر اساس آمار، از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱، تولید ناخالص داخلی چین به طور میانگین ​​۶.۶ درصد در سال رشد داشته است؛ نرخی که بالاتر از متوسط ​​نرخ رشد جهانی ۲.۶ درصد و همین طور متوسط نرخ رشد ۳.۷ درصد مربوط به کشورهای در حال توسعه است. در طی همین دوره، سهم چین در رشد اقتصادی جهانی بیش از ۳۰ درصد بوده است.

*چین همچنان نیروی محرک رشد اقتصاد جهانی باقی خواهد ماند.

*چین همچنان یک عامل مهم ایجاد ثبات و منشا نیروی محرک برای رشد اقتصاد جهانی است. توسعه چین همچنان شرایط مطلوب زیادی دارد. اقتصاد چین باثبات بوده و پتانسیل فراوانی داشته و نسبتا پایدار است.

*در اقتصادی با این حجم بزرگ، حفظ یک چنین نرخ رشدی در فرآیند گذار به سمت توسعه با کیفیت بالا شدیدا دشوار است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هویت دختر فوت‌شده در اردبیل افشا شد+ جزییات مرگ او

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| عموی «اسرا پناهی» دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در مدرسه اردبیل بودند، گفت: بیماری قبلی برادرزاده‌ام بعد از مرگ پدرش تشدید شد. ۳ شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟!رسانه‌های ضد ایرانی پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000