بورس ریخت

اعتمادآنلاین|

شاخص کل بورس امروز(شنبه) با ۱۸۹۵ واحد کاهش، تا رقم یک میلیون و ۳۱۷ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهشی ۶۹۸ واحدی در رقم ۳۷۹ هزار و ۵۷۱ واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، در این بازار ۲۱۰ هزار معامله انجام شد که ۳۱ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

شرکت ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی پردیس، پتروشیمی فناوران و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۱۴ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۹۵۶ واحد ایستاد.

در این بازار ۱۶۷ هزار معامله به ارزش ۱۰۷ هزار و ۴۱۱ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر، داروسازی دانا و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت لاوان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

افزایش قربانیان انفجار معدن زغال‌سنگ ترکیه به 40نفر

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه گفت: در اثر انفجار در معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تاکنون چهل نفر جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش ایلنا، وزیر کشور ترکیه در مصاحبه‌ای امروز اعلام کرد: تصور می‌شود در اثر انفجار در معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تاکنون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000