قیمت کنسانتره آهن خوراکی اسفنجی

با پیشرفت تکنولوژی امروزه از ضایعات کنسانتره آهن خشک غیر خوراکی به شکل پودر به جای فیلر در بتن آسفالتی مورد توجه قرار گرفته است که قیمت خرید و فروش آهن صادراتی ضایعاتی تحت تاثیر بازارهای صادراتی می باشد در ادامه محتوا بیشتر در مورد خواص کاربرد و مصارف کنسانتره آهن مطالب مفیدی را ارائه می دهیم. کنسانتره آهن در واقع محصول خروجی از سنگ آهن می باشد که از خرد کردن، آسیاب کردن و مغناطیسی کردن آهن بدست می آید که این کار را می توان به دو روش خشک و مرطوب انجام داد.

از محصولات ثانویه کنسانتره می توان به کنسانتره زنجان اشاره کرد که از جایگاه ویژه ای در میان کارخانه داران برخوردار می باشد. از این محصول به راحتی می توان در ساخت سازه ها استفاده نمود؛ از این رو هزینه ذوب، انرژی و تصفیه را می توان به حداقل رساند.

کارشناسان و متخصصان آراد برندینگ آماده هستند تا به شما مشتریان و خریداران عزیز بهترین مشاوره ها را بدهند و تا آخرین مرحله از خرید شما را راهنمایی می نمایند تا هیچگونه ابهام و سوال در ذهنتان باقی نماند پس اگر قصد خرید دارید همین الان با شماره های موجود در سایت ما تماس برقرار کنید.

کنسانتره آهن خشک خوراکی

سنگ آهن به صورت خام از معادن به دست می آید بعد از طی مراحلی که فرآوری روی آن انجام شده کنسانتره سنگ آهن خشک و سنگ آهن دانه بندی شده حاصل می شود این کنسانتره خوراکی نمی باشد.در مورد نحوه تولید کنسانتره ابتدا سنگ آهن را بعد از ورود به کارخانه برای آنکه عیار آن افزایش پیدا کند روشهایی روی آن انجام می دهند در چند مرحله کنسانتره آهن تولید می شود که شامل:

  • مراحل خردایش و آسیاب کردن، بعد از اینکه مواد وارد دستگاه سنگ شکن شد در دو مرحله این کار انجام می شود یک مرحله سنگ شکنی خشک و مرحله بعد به شکل مخروطی و به قطعات کوچکتر تبدیل می شود.
  • بعد از آن وارد مرحله آسیاب می شود که در این مرحله قطعات کوچک به اندازه ۵ الی یک میلیمتر خرد و آسیاب می گردند، توجه کنید تمام اقدامات در این مرحله در آب انجام می شود و بعد از جداسازی مغناطیسی آهن را جذب می کند که نوع جدا کننده هم با توجه به ویژگیهای مواد معدنی که وارد کارخانه می شود انتخاب می گردد.

در عرضه عمده کنسانتره آهن خشک که توسط سایتهای اینترنتی انجام می شود سبب شده که خریداران در هنگام خرید کنسانتره آهن خشک و کنسانتره آهن قیمت کمتر را برای خرید بپردازند و از طرفی قیمت کنسانتره آهن خوراکی ارزان باعث می‌شود میزان فروش آن بیشتر گردد چرا که واسطه ها در این میان نقش مهمی در افزایش قیمت داشتند در این مرحله از میان برداشته شده‌اند و محصول به قیمت دلخواه به صورت مستقیم و قیمت روز از تولید کننده خریداری می شود.

خریداران در زمان خرید محصول چند نکته را مد نظر قرار بدهند و اینکه قیمتی که برای محصول در نظر گرفته شده بیشتر از قیمتی آن نباشد و دوم اینکه در زمان خرید حتما استاندارد گزارش شده را روی بسته بندی محصول ملاحظه نمایند چرا که نشان استاندارد حاکی از کیفیت محصول و دارا بودن نکات بهداشتی در جهت تولید بوده است لذا شرکتهای تولید کننده نیز باید استانداردهای لازم را در تولید محصول خود رعایت کنند تا محصولی که ارائه می دهند بتواند مهر تایید استاندارد را دریافت کنند.

قیمت کنسانتره آهن

کنسانتره آهن محبوبیت بالایی در صنعت ساختمان و ساخت ساز و فولاد سازی دارد. میزان قیمت بالا و یا پایین بودن محصول فوق به مقدار ناخالصی موجود در آهن بستگی دارد یعنی هرچقدر مقدار ناخالصی آن زیادتر باشد قیمت آن بیشتر است و محصول با کیفیت تر می باشد و بالعکس هر چقدر میزان ناخالصی کمتر باشد قیمت آن کمتر است. این محصول را از سنگ آهن درست می کنند که می توان از معدن های مختلفی استخراج نمود و برای تبدیل آن به کنسانتره باید مورد آنالیز های زیادی قرار بگیرد تا میزان عیار و ارزش موجود در آن مشخص شود.

روش های گوناگونی برای فروش کنسانتره آهن اسفنجی وجود دارد که ما می خواهیم بهترین روش را به شما معرفی نماییم پس با ما تا انتها همراه باشید.همانطور که می دانید ما در عصر ارتباطات زندگی می کنیم که تکنولوژی در جهان بسیار پیشرفت کرده است از این رو شما به راحتی می توانید به روش اینترنتی و غیر حضوری محصول مورد نظر خود را به فروش برسانید؛ حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه و چجوری؟

در اینجا برایتان به طور کامل توضیح خواهم داد؛ شما به راحتی می توانید با طراحی یک سایت و قرار دادن محصولات خود در داخل سایت همراه با کیفیت و قیمت آن، آن را در فضای مجازی منتقل کنید؛ با این روش تمامی افراد در هر کجای ایران که باشند به راحتی می توانند محصولات شما را مشاهده کنند و در صورت نیاز با شماره های درون سایتتان تماس حاصل کنند؛ از این رو به راحتی می توانید محصول مورد نظرتان را به فروش برسانید.

پست بعدی

قیمت اسپری بدن قرمز

س اکتبر 11 , 2022
یکی از ملزومات مهم برای هر فرد استفاده از اسپری بدن برای جلوگیری از ایجاد تعریق و انتشار بوی بد می باشد در این مطلب به انواع اسپری بدن و صابون مراغه و قیمت خرید و فروش این محصولات اشاره‌ ای خواهیم نمود.اسپری بدن در مدلهای متنوع مردانه و زنانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000