عضو کمیته داوران پاسخ معاون استقلال را داد

اعتمادآنلاین|

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخصوص نگرانی باشگاه‌ ذوب آهن از داوری دیدار این تیم با استقلال با توجه به انتقادات آبی‌پوشان از وضعیت داوری پس از بازی با فولاد، گفت: هیچ باشگاهی نگران داوری نباشد زیرا داوران ما آماده، توانمند و کاربلد هستند. آمادگی خوبی هم دارند و همه آنها باشرف‌ترین قشر فوتبال هستند.

به گزارش خبرورزشی، خسروی درمورد اظهارات شب گذشته فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال علیه خودش مبنی بر اینکه خسروی به عنوان عضو کمیته داوران نباید در یک برنامه تلویزیونی کارشناسی کند، گفت: من اصلا او را نمی‌شناسم که پاسخی برای حرف‌هایش داشته باشم. وی را در فوتبال به رسمیت نمی‌شناسم. هرکسی علیه من صحبت می‌کند. از شرق و غرب درباره من حرف می‌زنند. از این حرف‌ها زیاد شنیده‌ام. من ۳۰ سال است کارشناسی می‌کنم و معمولا پاسخ افراد فوتبالی را می دهم. رئیس کمیته داوران هم شب گذشته حرف‌های لازم را زد و هرکسی به داوران توهین کند، به کمیته اخلاق فراخوانده می‌شود.

وی درباره بیانیه اخیر باشگاه استقلال و انتقاد از نقد پذیر نبودن کمیته داوران گفت: این کمیته ثابت کرده بهترین کمیته داوران تاریخ فوتبال کشور است زیرا همه اعضایش مسابقات سطح بالای فوتبال مملکت را قضاوت کرده و اعضایش سابقه حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک را دارند. خود من به عنوان عضو کمیته داوران منتقد داوری هستم. مگر می شود کمیته داوران نقد را قبول نکند؟ از نقد و کسی که چیزی را به ما یاد بدهد، استقبال می‌کنیم. همیشه از یاد گرفتن و انتقادات مثبت استقبال کرده اما مقابل تخریب می‌ایستیم. درباره سایر مسائل کمیته اخلاق باید پاسخ بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

وضعیت زندان رشت مطلوب است؛ زندانیان مشغول کارهای روزمره‌اند

س اکتبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| رئیس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی از زندان مرکزی رشت بازدید کردند. به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000