نامزدی خواننده معروف با بازیگر هالیوود

دمی‌لواتو خواننده معروف آمریکایی، خبر نامزدی‌اش با بازیگر معروف به نام مکس‌اریک را منتشر کرد. دمی‌لواتو خواننده معروف آمریکایی، خبر نامزدی‌اش با بازیگر معروف به نام مکس‌اریک را منتشر کرد. آشنایی لواتو ۲۷ ساله و دوستش مکس ۲۸ ساله به ماه مارس باز‌ می‌گردد. آن دو چند روز پیش خبر نامزدی خود را اعلام کردند. لواتو در پیج رسمی خود در اینستاگرام عکس‌ها و ویدئوهایی از نامزدی‌اش را در روز چهارشنبه منتشر کرد. لواتو می‌نویسد:

از وقتی که با تو آشنا شدم، فهمیدم که دوستت دارم. این چیزی بود که نمی‌توانستم برای کسی که تجربه‌اش را ندارد توضیح بدهم. اما خوشبختانه تو هم همینطور بودی. من هیچوقت در زندگی‌ام احساس..

5f1fb1f5cccd7_5f1fb1f5cccd8

دمی‌لواتو خواننده معروف آمریکایی، خبر نامزدی‌اش با بازیگر معروف به نام مکس‌اریک را منتشر کرد.

دمی‌لواتو خواننده معروف آمریکایی، خبر نامزدی‌اش با بازیگر معروف به نام مکس‌اریک را منتشر کرد. آشنایی لواتو ۲۷ ساله و دوستش مکس ۲۸ ساله به ماه مارس باز‌ می‌گردد. آن دو چند روز پیش خبر نامزدی خود را اعلام کردند. لواتو در پیج رسمی خود در اینستاگرام عکس‌ها و ویدئوهایی از نامزدی‌اش را در روز چهارشنبه منتشر کرد. لواتو می‌نویسد:

از وقتی که با تو آشنا شدم، فهمیدم که دوستت دارم. این چیزی بود که نمی‌توانستم برای کسی که تجربه‌اش را ندارد توضیح بدهم. اما خوشبختانه تو هم همینطور بودی. من هیچوقت در زندگی‌ام احساس نکرده بودم کسی را بدون قید و شرط (به غیر از پدر و مادرم) دوست داشته باشم. تو هیچوقت من را تحت فشار نگذاشتی تا چیزی غیر از خودم باشم و باعث می‌شوی که من نسخه بهتری از خودم باشم. با افتخار پیشنهاد ازدواجت را قبول می‌کنم.

عکس‌هایی از آن دو در ساحل مالیبو بعد از نامزدی گرفته شده است.

منبع: تابناک‌‌باتو

هالیوود
خواننده آمریکایی

پست بعدی

کامران شیردل: من بیانیه‌ای در حمایت از «جمعیت امام علی» امضا نکرده‌ام

س جولای 28 , 2020
بی‌بی‌سی فارسی با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت خود مدعی شد ۵۰۰ چهره شناخته شده خواستار آزادی رئیس سازمان "جمعیت امام علی" شده‌اند. اما پیگیری‌ها از یک جعل امضای دیگر حکایت دارد. وب سایت بخش فارسی شبکه بی‌بی‌سی انگلیس، مدعی شد 500 نفر از چهره‌های شناخته شده از اهالی فرهنگ و هنر و حقوق‌دانان با امضای بیانیه‌ای خواستار پایان دادن به بازداشت شارمین میمندی‌نژاد، موسس جمعیت موسوم به امام علی(ع) شدند. در میان امضاء‌کنندگان بیانیه منتشرشده در بی‌بی‌سی فارسی، نام‌های شناخته شده ای وجود دارد؛ اصغر فرهادی، کیهان کلهر، بابک احمدی، بهمن فرمان‌آرا، جعفر پناهی، محمد رسول‌اف، عبدالفتاح سلطانی، رخشان بنی‌اعتما..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000