20 زندانی فلسطینی دست به اعتصاب غذا زدند

اعتمادآنلاین|

مرکز «نادی الاسیر الفلسطینی» (باشگاه اسیر فلسطین) امروز یکشنبه از افزایش شمار زندانیان فلسطینی که دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند، خبر داد.

​به گزارش فارس، پایگاه خبری «عرب-۴۸» گزارش داد، ۲۰ اسیر فلسطینی به صف اسرایی پیوسته‌اند که به صورت نامحدود اعتصاب غذا کرده‌اند و بدین ترتیب شمار کلی این زندانیان به ۵۰ نفر رسیده است.

این مرکز خبر داد، در میان این افراد، زندانیان اداری، بازداشتی و محکوم حضور دارند و این اقدام، به عنوان حمیت از ۳۰ اسیر فلسطینی است که برای پانزدهمین روز متوالی، اعتصاب غذا کرده‌اند.

به گفته الاسیر، در حالی این اعتصاب غذا ادامه دارد که هیچ نشانه‌ای از بروز پیشرفت در گفت‌وگو با اداره زندانهای صهیونیستی دیده نمی‌شود. کما اینکه، مسئولان صهیونیست، ۲۸ نفر از این زندانیان را در چهار اتاق در زندان «عوفر» زندانی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پاسپورت همایون شجریان و سحر دلتشاهی توقیف شد

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی توقیف شده است بر اساس پیگیری ها، آوا مشکاتیان خواهرزاده همایون شجریان با تأیید این خبر، گفت: «خود آقای شجریان اگر بخواهند، درباره جزییات این موضوع با رسانه‌ها صحبت خواهند کرد.» به گزارش ایسنا، در حالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000