سکه و دلار سقوط کردند

اعتمادآنلاین|

قیمت دلار و سکه درحالی از دیروز سیر نزولی را پیش گرفته است که هفته قبل شاهد رشد قیمتی در این بازارها بودیم اما از روز شنبه مدار قیمتی در بازار طلا و سکه نزولی شده است.

به گزارش تسنیم، قیمت دلار با عقب‌نشینی نسبت به نرخ‌های هفته گذشته همچنان درحال کاهش است؛ دلار در روزهای قبل در کانال 33 هزار تومان معامله می‌شد ولی هم‌اکنون به نیمه کانال 32 هزار تومان رسیده است.

فعالان بازار می‌گویند: قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی دیشب بار دیگر در سراشیبی قرار گرفت به همین دلیل نیز بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که همزمان با کاهش شبانه قیمت دلار، قیمت سکه نیز امروز نزولی شود.

قیمت سکه در روزهای گذشته به نیمه کانال 15 میلیون نزدیک شده بود ولی همزمان با آغاز کاهش قیمت دلار در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نزولی شد. قیمت سکه دیروز به کانال 14 میلیون تومان بازگشت و هم‌اکنون با قیمت 14 میلیون و 850 هزار تومان فروخته می‌شود.

فعالان بازار می‌گویند: علت اصلی افزایش قیمت سکه طی هفته گذشته، افزایش قیمت دلار و اونس جهانی طلا بود و به همین دلیل نیز سکه‌بازان فرصت قدرت‌نمایی پیدا کردند، اما با کاهش قیمت طلای جهانی در هفته جاری و همچنین کاهش قیمت ارز در بازار داخلی مدار قیمتی در بازار طلا و سکه نیز تغییر کرد.

از نگاه تحلیلگران در صورتی که فلز گران‌بهای داخلی در روز جاری مرز مقاومتی 14 میلیون و 800 هزار تومان را از دست بدهد قدرت کاهشی در بازار بیشتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

وحید امیری جام جهانی را از دست می‌دهد؟

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| وحید امیری که در جریان دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتردر فصل گذشته دچار مصدومیت از ناحیه دیسک شد، پس از انتقال به تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت تا با گذراندن دوره نقاهت بتواند خود را برای فصل جدید لیگ برتر و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000