وحید امیری جام جهانی را از دست می‌دهد؟

اعتمادآنلاین|

وحید امیری که در جریان دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتردر فصل گذشته دچار مصدومیت از ناحیه دیسک شد، پس از انتقال به تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت تا با گذراندن دوره نقاهت بتواند خود را برای فصل جدید لیگ برتر و مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده کند اما فوتبال ورزش استارت است و استارت به شکل وحشتناکی به دیسک فشار می‌آورد. اگر صحنه آسیب را هم دیده باشید امیری یک استارت می‌زند و خودش می‌گوید همان لحظه حس کردم؛ دو قدم جلوتر یک نفر به او ضربه می‌زد و تمام می‌شود!

به گزارش خبرورزشی، وحید امیری پس از عمل جراحی و با توجه به زمان کم باقی مانده تا جام جهانی زیر نظر پزشکان تیم ملی نیز تمرینات اختصاصی را انجام داد که زودتر به شرایط بازی برگردد اما ظاهرا هنوز کافی نیست. ستاره ملی پوش پرسپولیس در دیدار دوستانه با اروگوئه پس از مدت ها بازی کرد اما اصلا شبیه آن وحید امیری سابق نبود. او در دو دیدار گذشته پرسپولیس در لیگ برتر، حدود ۳۰ دقیقه برابر تراکتور سه، چهار دقیقه‌ای بازی نیز مقابل سپاهان به میدان رفت که اثربخش نبود.

بنابرگفته همین منبع آگاه و پرسپولیسی، وحید امیری در تمرینات اخیر این تیم هنوز به سختی دولا و راست می‌شود و از آمادگی مطلوبی برخوردار نیست. در چنین شرایطی پرسش اینجاست: آیا با این وضعیت و نا آمادگی باز هم کارلوس کی‌روش، وحید امیری را با خود به جام جهانی می‌برد؟

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اوراق تبعی از فروش‌های هیجانی جلوگیری می‌کند

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| روز گذشته نشستی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران هلدینگ‌های بزرگ بازار سرمایه برگزار شد که از موضوعات مهمی که در این نشست به جمع بندی رسید، حمایت هلدینگ ها از سهام زیر مجموعه خود در قالب انتشار اوراق اختیار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000