سران سه قوه به بررسی حوادث اخیر پرداختند

اعتمادآنلاین|

سران سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در نشست خود به بررسی حوادث اخیر کشور پرداختند. در این نشست که عصر شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری شمرده شد و سران سه قوه تاکید کردند جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.

به گزارش ایسنا، سران قوا با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم نه جمهوری اسلامی که ایران یکپارچه و مقتدر را تهدیدی برای منافع خود می‌دانند، از هوشیاری مردم بصیر و زمان‌شناس کشور در فهم برنامه‌ریزی گسترده دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌های خصمانه آنان قدردانی کردند.

روسای سه قوه همچنین از خدمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان امنیت طی روزها و هفته‌های گذشته قدردانی و تاکید کردند: امنیت و آرامش در کشور زیربنای هر نوع توسعه‌یافتگی و فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کارهای مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

زمین گیر شدن ناوگان جنگنده‌های «میگ» نیروی هوایی رومانی

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| رسانه‌ها از زمین گیر شدن جنگنده‌های «میگ-۲۱» نیروی هوایی رومانی به دلیل کیفیت پایین سوخت استفاده شده در آن‌ها خبر دادند. ​به گزارش فارس، وبگاه «ارو تایمز» روز شنبه نوشت، نیروی هوایی رومانی جنگنده‌های میگ-۲۱ خود را با سوخت بی‌کیفیت سوخت‌رسانی کرده و این امر به پمپ‌های سوخت این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000