پوتین و زلنسکی در نشست گروه ۲۰ شرکت می کنند

اعتمادآنلاین|

یک دیپلمات اندونزیایی به روزنامه اماراتی نشنال گفت، روسای جمهوری روسیه و اوکراین به "بالی" می‌آیند تا در نشست گروه ۲۰ شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، به نوشته این روزنامه، اگر این خبر صحت داشته باشد، این نشست نخستین رویدادی است که ولودیمیر زلنسکی و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری اوکراین و روسیه در آن از زمان حمله مسکو به کی‌یف شرکت می‌کنند.

سفیر اندونزی در امارات گفت: روسای جمهوری روسیه و اوکراین توافق کردند تا در این نشست حاضر شوند.

وی ادامه داد: اوضاع به دلیل جنگ اوکراین آسان نیست. دولت بالی آمادگی لازم را برای حضور این دو رئیس جمهوری دارد. ما تصمیم می‌گیریم که کدام هتل محل مناسبی است.

کرملین در ژوئن ۲۰۲۲ تایید کرده بود که پوتین در این نشست شرکت می‌کند و سخنگوی کرملین نیز روز جمعه اعلام کرد که فرمت حضور پوتین در این نشست هنوز مشخص نشده است.

کی‌یف در ماه اوت ۲۰۲۲ اعلام کرد که زلنسکی "معتقد است که باید در خاک اوکراین باشد"، اما اگر پوتین شخصا در آن شرکت کند، به این سفر فکر می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جلسه انضباطی در باشگاه استقلال

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| فرشید سمیعی در گفت‌وگویی، در خصوص زمان رسیدگی به موارد انضباطی باشگاه استقلال، اظهار داشت: «جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ریکاردو ساپینتو روز دوشنبه خواهد بود. جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص بازیکنان نیز همین هفته برگزار می‌شود.» به گزارش فارس، معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000