ترور رئیس هیئت علمای عراق ناکام ماند

اعتمادآنلاین|

شیخ خالد عبد الوهاب الملا، رئیس هیئت علمای عراق و عضو ائتلاف ملی این کشور اعلام کرد، هنگامی که قصد خروج از محل اقامت خود در هتل "مناوی باشا"ی شهر بصره را داشته تا در مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهید محمدباقر حکیم حضور یابد، محل اقامتش با سلاح نیمه سنگین هدف تیراندازی قرار گرفته و وی از یک سوء قصد نجات یافته است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، رئیس هیئت علمای عراق در این حمله تا حدودی زخمی شد اما به گفته کادر پزشکی به زودی بهبود می‌یابد. هیئتی از ائتلاف ملی نیز به دیدار شیخ خالد الملا رفته و از وضعیت جسمی وی اطلاع یافتند.

طبق گزارش المیادین، مسؤولان امنیتی عراق تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده‌اند.

برخی منابع عراقی نیز به المیادین گفتند: یک گروه مسلح بامداد امروز (پنج‌شنبه) به اطراف کاخ‌ ریاست جمهوری در بصره تیراندازی کرده و سپس منطقه را ترک کرد.

همچنین طبق گزارش‌ها، سه‌شنبه نیز بیش از ۱۵ خمپاره به داخل و اطراف این کاخ‌ در بصره اصابت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

۵ هزار و ۴۰۰ آقازاده در فرنگ! / پدران برای مردم تحت فشار شعار مقاومت می دهند ؛ فرزندان را برای پیشرفت به آمریکا و کانادا می فرستند

پ اکتبر 6 , 2022
مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: ایران بیش از هر زمان دیگری به روسیه و چین نزدیک شده است و از غرب فاصله گرفته است. معلوم نیست با توجه به این نزدیکی، آقازاده‌های برای تحصیل به این دو کشور نمی‌روند و همچنان آمریکا، کانادا و اروپا را برای زندگی انتخاب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000