لیبرمن: متأسفانه نصرالله به حرفی که می‌زند عمل می‌کند

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اعتراف به فلج شدن مناطق اشغالی در برابر پاسخ تلافی جویانه قریب الوقوع حزب الله گفت: متاسفانه باید گفت که دبیرکل حزب الله به آنچه می‌گوید، عمل می‌کند. وزیر جنگ اسبق رژیم..

5f1f2218790c8_5f1f2218790cb وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اعتراف به فلج شدن مناطق اشغالی در برابر پاسخ تلافی جویانه قریب الوقوع حزب الله گفت: متاسفانه باید گفت که دبیرکل حزب الله به آنچه می‌گوید، عمل می‌کند.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اعتراف به فلج شدن مناطق اشغالی در برابر پاسخ تلافی جویانه قریب الوقوع حزب الله گفت: متاسفانه باید گفت که دبیرکل حزب الله به آنچه می‌گوید، عمل می‌کند.

به گزارش شبکه المیادین،آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت : متأسفانه (سید حسن) نصرالله ثابت کرده به حرفی که می‌زند عمل می‌کند، چشم دربرابر چشم و دندان دربرابر دندان.

وی با اذعان به وحشت اشغالگران از پاسخ تلافی جویانه قریب الوقوع حزب الله به اقدام جنایتکارانه آنها در به شهادت رساندن یک رزمنده حزب الله در حمله موشکی اخیر به حومه دمشق اظهار داشت : یک نیروی حزب‌الله در دمشق کشته شده(به شهادت رسیده)، ببینید در مقابل همه منطقه شمالی(مناطق اشغالی هم مرز لبنان) فلج شده است.‎

منبع: تسنیم

لیبرمن
سید حسن نصرالله

پست بعدی

درخواست قصاص برای ابلیس سیاه

د جولای 27 , 2020
مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. این حادثه روز 29 بهمن سال 97 در بلوار دریا واقع در سعادت آباد تهران رخ داد. مرد جوانی که بعد از ورود به خانه پدرش با جسد او روبه‌رو شده بود موضوع را به پلیس خبر داد و گفت از خانه پدرش سرقت شده است. وی به مأموران گفت: سال ۷۸ مادرم فوت شد و پدرم ازدواج کرد اما نامادری‌ام هم چند سال بعد به خاطر بیماری فوت شد. به همین دلیل پدرم برای سومین بار با زنی جوان ازدواج کرد که یک پسر به‌نام کامبیز داشت. پدرم همان سال‌ها همه اموالش را به‌نام من کرده بود. پس از چند سال وقتی کامبیز بزرگ شد از این موضوع ناراحت و چند بار هم با پدرم سر این موضوع بحث کرده بود. روز حادثه کامبیز با من تماس گرفت و گفت هر چه با پدرم تماس گرفته کسی پاسخ نداده است. نگران شده بودم به خانه پدرم رفتم و پس از شکستن در با جسد او روبه‌رو شدم. در ادامه با انتقال جسد به پزشکی قانونی کارشناسان علت مرگ را خفگی ناشی از کمبود اکسیژن بر اثر انسداد مجاری تنفسی اعلام کرده و مشخ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000