هیچ کنترلی روی آقای پوتین وجود ندارد / باور ندارم پوتین از سلاح هسته ای استفاده کند

اعتمادآنلاین|

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه‌ای گفت گرچه شاهد چیزی که نشان بدهد ولادیمیر پوتین تصمیم به استفاده از سلاح اتمی در جنگ جاری در اوکراین گرفته، نبوده، اما در نهایت انتخاب با اوست.

​به گزارش فارس، وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با فرید زکریا مجری شبکه سی‌ان‌ان شرکت کرد که قرار است نسخه کامل آن یکشنبه (دوم سپتامبر) پخش شود.

وی در بخشی از این گفتگو عنووان کرد:

* واضح بگویم، فردی که تصمیم‌گیری می‌کند، منظورم این است که یک نفر است. هیچ کنترلی روی آقای پوتین وجود ندارد. درست مثل تصمیم غیرمسئولانه او در حمله به اوکراین. می‌دانید، او می‌تواند تصمیم دیگری بگیرد. اما الان چیزی نمی‌بینم که من را به این باور برساند که او چنین تصمیمی گرفته است.

*به سرگئی شویگو همتای روس خود به طور خصوص این پیام را دادم که «این مسیر را در پیش نگیرد و این نوع رفتار غیرمسئولانه را انجام ندهد». در روزهای اخیر با شویگو حرف نزدم اما سایر اعضای ارشد دولت آمریکا اخیراً پیام‌های مشابهی را به روسیه فرستاده‌اند.

*الحاقات جدید به روسیه غیرقانونی است و تهدید به استفاده از سلاح اتمی اظهارات غیرمسئولانه ای است.

*آمریکا به حمایت از اوکراین برای پس گرفتن خاکش که توسط روسیه تصرف شده، ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دنیای ارتباطات است و مردم هزینه فیلترشکن را می‌دهند

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه آفتاب‌یزد در گزارشی از بازار داغ فیلترشکن‌ها نوشته و تاکید کرده از‭ ‬آنجایی‭ ‬که‭ ‬دنیا،‭ ‬دنیای‭ ‬ارتباطات‭ ‬است‭ ‬بی‌شک‭ ‬مردم‭ ‬این‭ ‬هزینه‭ ‬را‭ ‬خواهند‭ ‬پرداخت‭ ‬تا‭ ‬عقب‭ ‬نمانند‭. حالا‭ ‬که‭ ‬واتساپ‭ ‬و‭ ‬اینستاگرام‭ ‬فیلتر‭ ‬شده‭ ‬است‭ ‬دوباره‭ ‬همان‭ ‬داستان‭ ‬تکرار‭ ‬شده؛‭ ‬یعنی‭ ‬بازار‭ ‬وی‭ ‬پی‭ ‬ان‭ ‬فروش‌ها‭ ‬عجیب‭ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000