۸۴ درصد بچه‌های ۴ تا ۵ ساله، بیننده برنامه‌های تلویزیون هستند

بر اساس نظرسنجی سازمان صداوسیما، ۸۴ درصد از بچه‌های ۴ تا ۵ ساله، در بهار امسال، بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند. شبکه پویا توانسته ۷۴٫۵ مخاطبان خردسال را جذب کند و «ببعی» هم با ۴۴٫۱ درصد تماشاگر، پر بیننده‌ترین برنامه کودک بوده است. مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، گزارش نظرسنجی‌اش از خردسالان ۴ تا ۵ ساله را درباره برنامه‌های سیما در بهار ۱۳۹۹، منتشر کرد.
بر اساس این نظرسنجی، خردسالان در فصل بهار به‌طور متوسط، سه ساعت و ۴۲ دقیقه در شبانه‌روز، برنامه‌های سیما را تماشا کرده‌اند. همچنین، ۷۷٫۶ درصد خردسالان، بیننده برنامه‌های «خردسال، کودک و نوجوان» سیما بوده‌اند. در این مدت‌زمانی، ۷۲٫۸ درصد از خر..

5f1efe0c587b0_5f1efe0c587b2 بر اساس نظرسنجی سازمان صداوسیما، ۸۴ درصد از بچه‌های ۴ تا ۵ ساله، در بهار امسال، بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند. شبکه پویا توانسته ۷۴٫۵ مخاطبان خردسال را جذب کند و «ببعی» هم با ۴۴٫۱ درصد تماشاگر، پر بیننده‌ترین برنامه کودک بوده است.

مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، گزارش نظرسنجی‌اش از خردسالان ۴ تا ۵ ساله را درباره برنامه‌های سیما در بهار ۱۳۹۹، منتشر کرد.

بر اساس این نظرسنجی، خردسالان در فصل بهار به‌طور متوسط، سه ساعت و ۴۲ دقیقه در شبانه‌روز، برنامه‌های سیما را تماشا کرده‌اند. همچنین، ۷۷٫۶ درصد خردسالان، بیننده برنامه‌های «خردسال، کودک و نوجوان» سیما بوده‌اند. در این مدت‌زمانی، ۷۲٫۸ درصد از خردسالان به طور خاص بیننده برنامه‌های «خردسالان» سیما بوده‌اند. در همین حال، آمار تماشای برنامه‌های بزرگ‌سالان سیما در بین خردسالان هم در فصل بهار قابل‌تأمل است، به‌طوری‌که نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد، ۵۵٫۱ درصد از آن‌ها بیننده برنامه‌های بزرگ‌سالان بوده‌اند.

در فصل بهار ۱۳۹۹، شبکه پویا توانسته است ۷۴٫۵ درصد از خردسالان را به برنامه‌های خود جذب کند و برنامه «ببعی»، با ۴۴٫۱ درصد بیننده همیشگی، پر تماشاگرترین برنامه بوده است.

منبع: خبرآنلاین

صداوسیما

پست بعدی

نمایندگان مجلس باعث توقیف «دیدن این فیلم جرم است» شدند!

د جولای 27 , 2020
محسن مومنی شریف رئیس سابق حوزه هنری از علت توقیف فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» گفت. محسن مومنی شریف رئیس سابق حوزه هنری درباره علت توقیف فیلم بحث برانگیز «دیدن این فیلم جرم است» که پس از دو سال هنوز مجور نمایش دریافت نکرده گفت: برخی نمایندگان مجلس سابق این فیلم را نپسندیدند و نگاه فیلم به نوع رابطه ایران و انگلیس را دوست نداشتند! «دیدن این فیلم جرم است» برای نخستین بار در جشنواره سی و هفتم فجر به نمایش درآمد اما درگیر حواشی بسیاری شده و تاکنون موفق به دریافت مجوز اکران نشده است. در این فیلم اشارات صریحی به انفعال مقامات رسمی ‌کشور، بحث مذاکرات و انتقاد به ضعف سیاستمداران می‌شود. لیند..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000