استندآپ کمدی عصر جدید که اشک همه را در آورد/ ویدئو

استندآپ کمدی علی فریادی و شوخی‌های ریز و درشت با اکبر طبری و حامد بهداد را در ویدئوی زیر مشاهده کنید. استندآپ کمدی علی فریادی و شوخی‌های ریز و درشت با اکبر طبری و حامد بهداد را در ویدئوی زیر مشاهده کنید. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) فرهنگی/ رسانه 6 مرداد 1399 – 17:31 72
عصر جدید خبر فوری در شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما ایران وارد عصری جدیدی می‌شود/ پشت پرده قرارداد با روسیه و چین؛ جنگ سرد جدیدی در راه است؟ وکیل بقایی: او حین تصادف از کرمانشاه برمی‌گشت و در حال فرار از کشور نبود / عجیب نیست اگر احمدی‌نژاد برایش تظلم خواهی کند / حاضرم برای اثبات بی‌گناهی بقایی مناظره کنم از فرزانه انص..

5f1ecfca1d941_5f1ecfca1d943

استندآپ کمدی علی فریادی و شوخی‌های ریز و درشت با اکبر طبری و حامد بهداد را در ویدئوی زیر مشاهده کنید. استندآپ کمدی علی فریادی و شوخی‌های ریز و درشت با اکبر طبری و حامد بهداد را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

عصر جدید

پست بعدی

دلنوشته قریبیان برای کیمیایی: رفیق قدیمی، تولد ۷۹ سالگی‌ات مبارک

د جولای 27 , 2020
فرامرز قریبیان بازیگر فیلم «گوزن‌ها» در یادداشتی تولد کارگردان این فیلم، مسعود کیمیایی را تبریک گفت. فرامرز قريبيان در یادداشتی درباره کیمیایی نوشت: اجازه دهيد در ابتدا چند كلامي با دوست قديمي حرف بزنم: «سلام رفيق ديرينه خودم، تولد ۷۹ سالگي‌ات مبارك باشد. از خداوند متعال برايت سلامتي و طول عمر آرزو مي‌كنم و اميدوارم مثل سابق فيلم‌هاي خوب و درجه يك بسازي مسعود جان.» من و مسعود كيميايي از ۹ سالگي با هم بزرگ شديم و با هم رفيقيم و به تمام علائق و انديشه‌ها و تفكرات هم آشناييم. چون در يك محله، يك كوچه و خيابان زندگي مي‌كرديم. كار در سينما را با مسعود شروع كردم؛ او نقش‌هاي خوب و ماندگاري در فيلم‌ها..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000