تجمعات اخیر به زباله‌دان تاریخ پیوست

اعتمادآنلاین|

سید علی یزدیخواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه های انقلاب اسلامی در عمق جان مردم عزیز ایران قرار دارد، اظهار کرد: مردم صبور و آگاه ایران ممکن است نسبت به موضوعات اقتصادی و بعضی مسائل انتقاداتی داشته باشند اما همیشه مدافع اصل نظام، انقلاب و کشور بوده اند.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی یزدی خواه را در ادامه می خوانید:

*حرکت های اخیر در برخی شهرها که به طور ساماندهی شده انجام می گیرد و عده ای معدود در نقاط مختلف آتش برمی افروزند و فرار می کنند و زحمت ایجاد می کنند، نشان دهنده عمیق بودن این جریان نیست.

*حمله به آمبولانس و اتوبوس حامل مسافر و اموال عمومی نشان دهنده اوج وحشی گری این افراد است، از روز جمعه که راهپیمایی های طوفنده مردم آگاه و غیور کشورمان در محکوم کردن اغتشاشات در شهرهای مختلف برپا شد، معدود حرکت های آشوبگران جمع شد و به زباله دان تاریخ پیوست.

*این موضوعات یک سناریوی از قبل طراحی شده بود و هیچ شک و تردیدی در آن نیست و فوت خانم امینی هم بهانه شد، آمریکا در طول سالهای گذشته جیره و مواجب می داد برای اینکه آشوب آفرینی کنند اما بایدن و امثال بایدن کور خوانده اند که دلشان را خوش کرده اند به تعداد معدودی افراد معلوم الحال که اخلاق و فرهنگ ندارند.

* حمله به آمبولانس و اتوبوس حامل مسافر و اموال عمومی نشان دهنده اوج وحشی گری این افراد است، از روز جمعه که راهپیمایی های طوفنده مردم آگاه و غیور کشورمان در محکوم کردن اغتشاشات در شهرهای مختلف برپا شد، معدود حرکت های آشوبگران جمع شد و به زباله دان تاریخ پیوست.

*پلیس منشا قدرت، قوت و نظم است و اقتدار پلیس نباید شکسته شود پلیس باید بیشتر تقویت شود لذا در مجلس آمادگی کامل داریم که پیشنهاداتی که از طرف فراجا به مجلس ارائه شود پیگیری کنیم و اگر کسری در تجهیزات و نیروی انسانی دارند آماده حمایت هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

چگونه خودروهای خارجی را در مزایده بخریم؟

چ سپتامبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| براساس تصمیم دادگاه انقلاب، ۱۰۶۲ خودرو سواری قاچاق از ششم مهرماه توسط سازمان اموال تملیکی به فروش گذاشته خواهد شد. این خودروها که از سال ۱۳۹۶ و با اتهام جعل در ثبت سفارش در انبارهای گمرک و در محوطه باز نگهداری می‌شدند، سرانجام راهی بازار خودرو می‌شوند. ابتدا قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000