مرد روس به اروپایی‌های نگران از سرما دهن‌کجی کرد+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

یک مرد روس در واکنش به گزارش‌های مختلف در مورد وحشت اروپا از کمبود انرژی در فصل سرما، 77 ساعت متوالی تمام شعله‌های گاز خانه‌اش را روشن نگه داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه آمریکایی Vice در گزارشی در این باره نوشت: یک مرد روس که از هواداران سیاست‌های ولادیمیر پوتین در کشورش محسوب می‌شود، ۷۷ ساعت متوالی از طریق پلتفرم Twitch به پخش تصاویر شعله‌های روشن گاز خانه‌اش پرداخت و در ذیل آن هم نوشت با وجود آنکه گاز خانه‌ام روشن است، اما قبض گازم فقط 1.44 دلار در ماه خواهد بود.

او همچنین در بخشی از ویدئو نیز تصویری از دماسنج موجود در آشپزخانه‌اش را هم نشان می‌داد که گاه تا 40.9 درجه هم می‌رسید، در حالی که ساعتی دیجیتالی هم در کنار آن گذاشته بود تا بر واقعی بودن این ویدئو هم تاکید کرده باشد.

به نوشته این سایت آمریکایی، مدیران شبکه اجتماعی بعد از مطلع شدن از این اقدام مرد روس حساب او را مسدود کردند و دسترسی به صفحه او دیگر امکان‌پذیر نیست.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 1

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

توصیه مهم یک پژوهشگر به نویسندگان برای خلق داستان‌های رضوی

س سپتامبر 27 , 2022
خبرگزاری کتاب ایران نوشت:‌ احمد شاکری، نویسنده و پژوهشگر ادبیات دینی و انقلاب اسلامی تاکید دارد که نویسنده داستان‌های رضوی می‌تواند از ظرفیت موقعیت‌های پیرامونی غیر تاریخی از جمله بارگاه قدسی امام رضا (ع) به‌عنوان موضوع خلق داستان بهره زیادی ببرد. احمد شاکری با بیان اینکه رشد ادبیات گونه‌ای به‌ویژه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000