دشمنان به دنبال ایجاد التهاب در کشور هستند

اعتمادآنلاین|

شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین پیگیری‌ها نسبت به حادثه درگذشت مهسا امینی و همینطور وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث اخیر گفت: اتفاقی که برای مهسا امینی رخ داد بسیار ناراحت‌کننده بود. به عقیده بنده مسئولان کشور می‌توانستند خیلی بهتر در این مساله رفتار کرده و با سخنان و حضور خود خیلی راحت‌تر این مساله را پیگیری کرده و به سرانجام برسانند و به اصطلاح ماجرا را جمع کنند. البته منظور از جمع کردن نادیده گرفتن نیست بلکه می‌توانستند قبل از اینکه دل‌ها و احساسات مردم از برخی سخنان و حرکات‌‌شان جریحه‌دار شود، در کنار خانواده داغدیده و مردم حضور پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: درخصوص پیگیری‌های مجلس هم باید عرض کنم که گزارشات از دستگاه‌های مختلف دریافت شد و کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جلساتی در این زمینه داشت که آخرین جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته برگزار شد اما هنوز گزارش نهایی این کمیسیون آماده نشده و منتظر دریافت گزارش رسمی و مکتوب پزشکی قانونی هستند.

قاسمی‌پور با تاکید بر مسئولیت نمایندگان نسبت به این مساله تصریح کرد: این اتفاق مساله‌ای نیست که محدود به یک شخص خاص و یک نماینده خاص باشد، این اتفاقی است که همه نمایندگان نسبت به آن مسئول هستند و همه باید پای کار باشند.

نماینده مریوان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که احساسات مردم نسبت به این موضوع جریحه‌دار شده است یا برخی سخنان و صحبت‌ها از سوی مسئولان برای مردم ناراحتی ایجاده کرده است. از سوی دیگر معاندان و دشمنان با موضع‌گیری‌های خود سعی در ایجاد التهاب و ناآرامی در جامعه دارند. باید تلاش شود تا آرامش هرچه زودتر به جامعه برگردد و این مساله هم با دقت و حساسیت بررسی شود.

وی عنوان کرد: ما هم پیگیر این اتفاق هستیم تا ان‌شاءالله برای مردم شفاف‌سازی شود و همچنین تلاش خواهیم کرد از طریق راهکارهای قانونی پیگیر وضعیت کسانی که در وقایع اخیر دستگیر شدند، یا مشکلی برایشان به وجود آمده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | تصاویری جدید از رصد و رودرویی قایق‌های تندروی سپاه با کشتی‌های جنگی آمریکا در تنگه هرمز

د سپتامبر 26 , 2022
ویدئویی از رودرویی قایقهای تندروی سپاه با کشتی‌های جنگی آمریکا در تنگه هرمز را ببینید. آمریکایی ها مجبور هستند برای عبور از تنگه هرمز به فارسی صحبت کنند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000