مسکو در تنگنا قرار بگیرد از تسلیحات اتمی استفاده می کند

اعتمادآنلاین|

تهدادات غرب از سوی اروپا حسابی مقامات اروپایی را نگران کرده است. «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شنبه (۲۴ سپتامبر) با شبکه «بی‌بی‌سی» گفتگویی داشت.

به گزارش فارس، بورل گفت:

*معتقد است ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است در صورتی که نیروهای مسکو در تنگنا قرار بگیرند از تسلیحات اتمی استفاده کند.

*درگیری در اوکراین به لحظه خطرناکی رسیده زیرا ارتش روسیه در تنگنا قرار گرفته و واکنش پوتین–تهدید به استفاده از تسلیحات اتمی–خیلی بد است.

*وقتی مردم می‌گویند (تهدید پوتین) بلوف نیست، باید حرف آن‌ها را جدی بگیرید». وی که قبلاً تاکید کرده بود این جنگ در میدان نبرد پیروز خواهد شد، در ادامه گفت «راه‌حل دیپلماتیک باید حاصل شود اما راه حلی که حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین را حفظ کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ذخایر نفت آمریکا به کمترین میزان 40 سال گذشته رسید

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| وال استریت ژورنال خبر داد که ذخایر راهبردی این کشور به کمترین میزان در 40 سال گذشته رسیده است. ​به گزارش فارس، بر اساس آمار هفتگی اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر نفت در هفته منتهی به 16 سپتامبر به نزدیک 7 میلیون بشکه کاهش یافت و به 427.2 میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000