این نقشه از سرویس اینترنت استارلینک جعلی است+ عکس

اعتمادآنلاین|

برخی کاربران نوشتند:

دوستان این سایت satellitemap.space که از دیشب کلی ادم در موردش حرف میزنن و مارو باهاش سرویس کردن، که مثلا دیشهای فعال استارلینک در ایران رو نشون میده، سایت رسمی نیست و هیچ ارتباطی به شرکت SpaceX نداره و داده ها رو به صورت خوداظهاری از کاربران میگیره و هر کسی میتونه به دروغ تو این سایت اطلاعات ثبت کنه. در نتیجه داده های اون هیچ اعتباری ندارن.

photo_2022-09-24_18-36-36

شما به راحتی با زدن دکمه + میتونید بگید من در ایران استارلینک دارم و اون هم در نقشه اونو ثبت میکنه. بنابراین به هیچ عنوان به داده های این سایت اعتماد نکنید و اطلاعات اشتباه رو بازنشر نکنید.

هیچ کسی به جز شرکت SpaceX به کسانی از هر نقطه ای در جهان به استارلینک وصل شدن اطلاع نداره و این اطلاعات، داده های محرمانه شرکت هستن و این شرکت تحت هیچ شرایطی مکان دقیق کاربرانش رو به صورت عمومی منتشر نمیکنه. بنابراین از عقل سلیم استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک های تروریستی در اقلیم شمال عراق آغاز شد

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز عملیات یگان های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو برای انهدام مواضع گروهک های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق که در روزهای اخیر با عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شمال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000