بالش لوله ای سنتی مخملی

یکی از انواع بالش ها، مدل بالش لوله ای جدید مخملی عروس است که به دلیل زیبایی و کاربرد های زیادی که دارد توسط بسیاری از عروس خانم ها برای تزئین جهیزیه و تخت خریداری می شود. بالش های لوله ای از گذشته به عنوان متکا شناخته می شدند چرا که برای تکیه دادن از ان استفاده می کردند به این صورت که چند عدد از ان ها را بر روی هم قرار می دادند و سپس بر ان تکیه می زدند. مجموعه آراد برندینگ یکی از معتبر ترین مجموعه هایی است که در زمینه عرضه انواع بالش های لوله ای در رنگ های مختلف صورتی و… فعالیت می کند.

امروزه استفاده از انواع مدل های بالش لوله ای جدید گسترش یافته است. این بالش ها از گذشته در میان مردم استفاده می شد و طرفداران زیادی هم داشت. از این بالش ها بیشتر برای اماکن تاریخی و تفریحی مانند سفره خانه ها و رستوران های سنتی استفاده می کنند. بیشتر افراد روستاها مایل هستند که برای خواب و تکیه زدن از بالش لوله ای استفاده کنند. این بالش ها در اندازه های بزرگ و کوچک دوخته می شوند.

از بالش های جذاب و کاربردی می توانیم به مدل بالش لوله ای ترمه اشاره کنیم که سبک سنتی دارند. بسیاری از افراد بخشی از دکوراسیون خانه های خود را به صورت سنتی انتخاب می کنند و در ان قسمت یا از تخت های چوبی استفاده می کنند که روی ان بالش های لوله ای می گذارند و یا بالش ها و کناره های ترمه دوزی شده را روی زمین قرار می دهند.

بالش لوله ای سنتی

روبالشتی یکی از ضروریات های زندگی برای همه ی انسان می باشد. بیشتر خانم ها برای راحتی خود روبالشی آماده خریداری می کنند. اگر اکثر خانم ها وقت و حوصله دوختن رو بالشی را داشته باشند و آن را بدوزند بسیار به صرفه تر و مناسب می باشد. برای دوخت رو بالشی و بالش لوله ای سنتی اولویت اول نیاز به چرخ خیاطی و بعد از آن به پارچه، قیچی، نخ هم رنگ پارچه و سوزن می باشد. روبالشی همانطور که از نامش پیداست به عنوان پارچه رویی از آن استفاده می شود که آن را دوخته و بر روی بالشت قرار می دهند که زیبایی چشمگیری به بالش می دهد.

 روبالشی ها دارای انواع مختلفی می باشند که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. در دوران قدیم معمولا از روبالشتی های ساده استفاده می کردند اما امروزه از پارچه های طرح دار و یا گلدوزی شده برای روبالشتی استفاده می کنند. روبالشی ها انواع مختلفی دارند مانند؛ روبالشتی ترمه، مخمل و بافتنی.

قیمت بالش لوله ای سنتی با توجه به جنس، رنگ و کیفیت پارچه متفاوت می باشد. معمولا هرچه کیفیت و جنس پارچه بهتر باشد قیمت نیز بیشتر است و بر عکس اگر جنس و کیفیت خوب نباشد قیمت آن نیز کمتر می باشد. بالش لوله ای سنتی به دلیل طرح های زیبایی که دارد به کشور های دیگر صادر می شود. از این رو تولید کنندگان در تلاش هستند تا طرح های مختلفی از این محصول را با جنس های با کیفیت تولید نمایند.

 

مدل بالش لوله ای مخملی

یکی از بالش هایی که برای تخت های سنتی در منازل، سفره خانه ها و رستوران ها مناسب است، مدل بالش لوله ای مخملی است. بالش های مخمل بسیار زیبا هستند و حس مثبتی را به افراد انتقال می دهند. بالشت های مخمل بسیار نرم و راحت هستند و به دلیل جنس خوبی که دارند به راحتی می تون ان ها را شست بدون ان که تغییر رنگ وکیفیت بدهند. پارچه های مخمل در در نوع ساده و برجسته و همچنین در رنگ بندی متنوع تولید می شوند که افراد می توانند بر اساس سلیقه خود ان ها را خریداری کنند.

بسیاری از افراد به دوخت انواع مدل بالش لوله ای می پردازند. چه الیافی برای داخل بالش لوله ای مناسب است؟ بالش های لوله ای از الیاف های متفاوت تهیه می شوند که این الیاف ها متناسب با نوع کاربرد ان ها می باشد. اگر مبنا بر این باشد که بالش های لوله ای برای خواب استفاده شوند،  بنابراین الیافی که در ان به کار می برند نرم و سبک است که در صورت استفاده اسیبی به گردن و ستون فقرات وارد نشود. اگر بالش های لوله ای قرار باشد به عنوان تکیه گاه استفاده شوند، الیافی که در ان ها قرار می گیرد، سفت و محکم است. این بالش ها در صورت استفاده تغییر کیفیت نمی دهند.

پست بعدی

خرید قالب پای سیب گالوانیزه

چ سپتامبر 21 , 2022
منظور از پای سیب یعنی یک نوع شیرینی که برای ساخت این مدل شیرینی و کیک هویج باید قالب ان را داشته باشیم تا بتوانیم تمامی شیرینیهای پای سیب را به یک شکل و اندازه درست کنیم این قالبها به یک قیمت خرید و فروش می شود که این بستگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000