رشد اقتصادی آلمان در زمستان کاهش می‌یابد

اعتمادآنلاین|

بانک مرکزی آلمان می‌گوید که اقتصاد آلمان در حال انقباض است و احتمالاً در ماه‌های زمستان با کاهش یا سهمیه‌بندی مصرف گاز بدتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه روسیه حدود ۴۰ درصد گاز اتحادیه اروپا را قبل از درگیری اوکراین تامین می‌کرد و خط لوله انتقال سوخت به آلمان بسته شد، بزرگترین اقتصاد اروپا به دنبال منابع جایگزین و راه‌هایی برای کاهش مصرف است.

بوندس‌بانک (بانک مرکزی آلمان) گفت که اقتصاد احتمالاً کوچک می‌شود حتی اگر از جیره‌بندی کامل اجتناب شود زیرا شرکت‌ها تولید را کاهش داده یا متوقف می‌کنند.

بانک مرکزی گفت: «فعالیت اقتصادی ممکن است در این سه ماهه تا حدودی و در ماه‌های پاییز و زمستان به میزان قابل توجهی کاهش یابد».

با این حال هشدار داد که انتظار ندارد سناریوی نامطلوبی که در ژوئن منتشر کرد و کاهش ۳.۲ درصدی اقتصاد در سال ۲۰۲۳ را رقم زد، محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نیروی انتظامی را به خاطر حادثه مهسا امینی مورد هجمه قرار ندهید

چ سپتامبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی برای روزنامه دولتی ایران از عملکرد پلیس دفاع کرد و تاکید کرد نباید مورد هجمه قرار گیرند. به گزارش ایران، محمدمهدی اسماعیلی نوشت: مجموعه‌های بسیاری شب و روز در حال خدمت به مردم هستند و خدمتگزارانی را که در لباس نیروهای انتظامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000