دیدار و گفتگوی رئیسی و شهباز شریف برای گسترش روابط ایران و پاکستان

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دومین روز از سفر خود به نیویورک، ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی، با«شهباز شریف» نخست ‌وزیر پاکستان در هتل محل اقامتخود دیدار و گفتگو کرد.

​به گزارش فارس، صحبت های رئیس در این دیدار را می خوانید:

*روابط ایران و پاکستان، تعامل معمول دو همسایه نیست، بلکه روابطی عمیق و متکی به نزدیکی‌های فرهنگی و اشتراکات اعتقادی هزاران ساله است.

*جمهوری اسلامی ایران از ارائه آنچه در توان دارد برای کمک به سیل‌زدگان پاکستانی دریغ نخواهد کرد.

*افزایش دیدارها و رایزنی‌های مقامات دو کشور، تأثیر سازنده‌ای بر گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط دو کشور خواهد داشت.

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار با بیان اینکه برای بنده افتخار بزرگی است که به فاصله پنج روز دو بار با جنابعالی دیدار می‌کنم، صحبت هایی انجام داد که می خوانید:

*این موضوع نشانه این است که ایران و پاکستان اعضای یک خانواده هستند. ما علاقمند به گسترش هر چه بیشتر روابط به ویژه در عرصه‌های اقتصادی و تجاری با کشور دوست و برادر خود ایران هستیم.

نخست وزیر پاکستان از حمایت‌های دولت و ملت ایران از کشورش به ویژه در جریان وقوع سیل اخیر قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روابط دو کشور روابط سیاسی معمولی نیست

س سپتامبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدابراهیم رئیسی در دیدار با لوئیس آرسه رئیس‌جمهور بولیوی در هتل محل اقامت رئیس‌جمهور کشورمان در نیویورک در خصوص روابط دو کشور صحبت هایی مطرح کرد: به گزارش ایسنا، رئیسی با بیان رابطه دوستانه و رو به گسترش دو کشور گفت: *روابط دو کشور روابط سیاسی معمولی نیست و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000