قیمت قاووت خشخاش شیررضا

قاووت خشخاش این معجون بسیار لذیذ و خوشمزه طبعی سرد و خشک دارد و مخصوص مناطق گرمسیری است, همانطور که از اسمش پیداست این قاووت از بذر خشخاش, کنجد, هل سبز و شکر با درصدی خاص تهیه می شود, اگر بخواهیم به خواص قاووت خشخاش اشاره کنیم می توان به کاهش استرس و افزایش سلامت مغز به خصوص در کودکان اشاره کرد.

در صورتی‌ که تمایل به خرید اینترنتی محصول قاووت خشخاش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با پر کردن فرم دریافت مشاوره در آرادبرندینگ، از امکان برقراری تماس از سمت کارشناسان مجموعه ما و دریافت مشاوره رایگان برای خرید و سفارش آنلاین این محصول به صورت عمده و یا جزئی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در بازار بهره‌مند گردید.

قاووت خشخاش یکی دیگر از اعضاء خانواده قاووتها است و همراه همیشگی سینی پذیرایی مجالس, مهمانی ها, و عید های خاص خصوصا عید نوروز باستانی است, علاوه بر خوشمزگی بسیار مقوی و پر خاصیت می باشد.

در میان انواع مختلف قاووت و برند‌های متعدد عرضه‌کننده آن، قاووت خشخاش حکیم تهرانی یکی از محصولات پرفروش برند حکیم تهرانی است که در شهر کرمان فعالیت می‌کند و محصولات خود را که بیشتر در ارتباط با گیاهان دارویی و طب سنتی است، به سراسر کشور ارائه می‌نماید.

قیمت قاووت خشخاش

خشخاش یا به زبان دری کوکنار یک گیاه 3400 ساله است که پیش از میلاد در بین النهرین کشت می شده است این گیاه که از خانواده شقایقیان می باشد یک گونه گیاه علفی گلدار است که ارتفاع آن به یک تا دو متر می رسد و دارای طبعی سرد و خشک می باشد, این گیاه و قاووت آن با بهترین قیمت قاووت خشخاش و خواص درمانی بی شماری دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیردکه در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

1. عالی برای درمان بی خوابی : با بالا رفتن کورتیزول سطح استرس افزایش یافته و همین یکی از علتهای بی خوابی یا خواب نامنظم به حساب می آید, دانه و قاووت خشخاش با اثرات آرام بخشی که بر مغز دارد سطع استرس را کاهش داده و کمک به تنظیم خواب می کند.

2. مناسب برای زخم های دهان و لثه : طبع سرد و آرام بخش آن برای زخمهای ایجاد شده دهان و لثه بسیار مفید است.

3. مناسب برای بیماری های آلزایمر و زوال عقل : دانه های خشخاش با داشتن مواد مغذی همچون مس, آهن و کلسیم انتقال دهنده های عصبی را تنظیم می کند.

4. تقویت و رشد استخوان : برای تقویت و رشد استخوان نیاز به مواد معدنی همچون کلسیم, مس, منگنز و فسفر می باشد که خشخاش سرشار از مواد نام برده می باشد

5. کاهش فشار خون : افزایش فشار خون باعث مشکلات جدی مثل سکته های مغزی و قلبی می باشد, گیاه خشخاش با خواص بی نظیر خود سطح استرس و فشار خون را پایین می آورد.

قاووت خشخاص شیررضا

قاووت خشخاش همان‌طور که از نام آن پیداست، ماده اولیه اصلی که طعم و خاصیت آن و البته مقدار آن در ترکیب نسبت به سایر اجزای تشکیل‌دهنده این ترکیب ارجحیت دارد و بر آن‌ها غالب است، خشخاش است.

در این‌جا لازم است بدانید که دانه خشخاش که در تهیه قاووت خشخاش شیررضا از آن استفاده می‌شود، دارای دو نوع خشخاش سفید و سیاه است که توسط عده‌ای از مردم و بیشتر در مناطق جنوبی کشور مانند استان‌های کرمان، یزد، فارس، کهگیلویه و خوزستان کشت شده و از آن علاوه بر مصارف دارویی به صورت خشک و یا تازه در پخت انواع شیرینی‌ها و غذاها استفاده می‌شود.

نکته مهمی که در مورد مصرف قاووت خشخاش وجود دارد این است که به تصور عده‌ای از مردم، مصرف این نوع قاووت به دلیل وجود خشخاش در آن ممکن است اعتیادآور باشد که در این مورد باید گفت که با توجه به تولید این محصول توسط شرکت‌های معتبر دارای مجوز و با نظارت سازمان غذا و دارو در کشور، این تولیدات همگی از نظر سلامت و عدم داشتن عوارض سوء بر روی افراد مورد ارزیابی قرار گرفته و نشان سیب سلامت دریافت نموده‌اند.

لذا هیچ‌گونه نگرانی از این بابت در مورد مصرف قاووت پرخاصیت خشخاش وجود ندارد و این نوع قاووت به دلیل وجود خشخاش در آن دارای خاصیت آرام‌بخشی بوده و سبب تسکین درد، اضطراب و استرس شده و میزان کورتیزول موجود در خون را به خوبی تنظیم می‌نماید.

پست بعدی

عینک طبی دخترانه قسطی

س سپتامبر 20 , 2022
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی برای کسانی که دچار بیماری های چشمی می شوند، پزشکان در صورت صلاحدید برای بیماران عینک طبی تجویز می کنند. متقاضیان می توانند این محصول  را با قیمت ارزان بصورت قسطی خریداری کنند. اگر قصد خرید عینک دارید عدسی آن را از نوع پلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000