فروش مبل راحتی خاکستری

هنگام خرید لوازم منزل انتخاب یک مبل راحتی دو رنگ زیبا می تواند بسیار ذهن خریدار را درگیر کند چرا که باید موارد بسیاری را مد نظر داشته باشد.

در دیر باز استفاده از مبل و مبلمان اداری آنچنان مرسوم نبود و تنها برخی از محیطهای کاری بودند که از مبلمان استفاده می کردند اما امروزه در بیشتر خانه ها مبل یافت می شود که متناسب با فضا رنگ و طرح را انتخاب می کنند.

لازم است بدانید که مجموعه آراد برندینگ در این حوزه دارای سابقه بسیاری بوده از این رو افراد می توانند با خیالی آسان تر به سایت ما مراجعه کرده و راهنماییهای لازم را در زمینه این محصول دریافت نمایند.

هنگام انتخاب مبل باید توجه داشته باشید که توقع چه کاربردی از مبل دارید به عنوان مثال برخی تنها ظاهر و جلوه شیک را مد نظر قرار می دهند که این امر ممکن است از راحتی مبل بکاهد و بلعکس برخی تنها راحتی و استاده مبل برایشان حایز اهمیت است از این رو ممکن است مبل انتخابی آنچنان ظاهری شیک نداشته باشد اما توجه داشته باشید انتخابی هوشمند است که راحتی و زیبایی را هر دو باهم داشته باشد

یکی از رنگهایی که به دفعات در محیطهای کاری و همچنین خانه ها شاهد آن هستیم  رنگ قهوه ای می باشد. نه تنها مبل راحتی و پرده بلکه بسیاری از صندلیهای اداری هم به این رنگ است.

ترکیب رنگ قهوه ای کرم بسیار شایسته است و نماد سادگی، پایداری، طبیعی و استحکام است. استفاده از این رنگ در پس زمینه برای ساخت و ایجاد افکتهای رنگی زیبا بسیار کار ساز و موثر است.

فروش مبل راحتی

همانطور که گفتیم مبلها به سه دسته کلی استیل یا سلطنتی، مبلهای کلاسیک و مبلهای راحتی تقسیم می شود که یکی از مدلهای پر فروش مدلهای چستر است که نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای جهانی از طرفداران زیادی بر خوردار است و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است.

در اینجا می خواهیم چند نمونه دیگر از مدلهای مرسوم بازار را با هم بررسی کنیم:

مبل چستر فیلد که همان مبلهای حفره دار است و در بیشتر خانه ها دیده می شود و بخاطر راحتی و ظاهر خوب طرفداران زیادی دارد.

مبلهای سبک لاوسن که حتی از ظاهر آنها نیز می توان به راحتی آنها پی برد چرا که این مبلها از ساختار بالشتی تشکیل می شوند و واقعا هم بسیار راحت و لطیف هستند.

مبلهای مدرن قرن بیست و یک که در واقع بسیار عجیب در بازار رشد کردند و موجب گشتند که فروش مبل راحتی افزایش چشمگیری پیدا کند و در واقع این مبل کلاسیک قهوه ای بسیار مبلهای ساده با طراحی خطی و مینیمالی می باشد که بخاطر طراحی ساده و شیک بسیار پر طرفدار است و می توان فروش خوبی را در بازار داشته باشد، البته بر خلاف ظاهر بسیار راحت آنقدر هم راحت نمی باشد.

بریج واتر که یکی از مدلهای کم نقص و بسیار کامل بازار است بیشتر با دسته های خود شناخته می شود، در واقع دسته های این مبل با شیبی ملایم به تاج وصل می شود و بسیار راحت و بی نقص است و می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که مقید به مدرنیته هستند.

مبل راحتی خاکستری

استفاده از رنگهای خنثی همچون خاکستری در مبل راحتی و مبلمان اداری کلاسیک بسیار رواج داشته است چرا که این رنگ قابلیت ست شدن با تمامی رنگها را دارد و یک هارمونی کاملا ایده آل ایجاد خواهد کرد.

همچنین به فرد این امکان را می دهد تا با هر رنگ دیگری که مایل است سفارش دهد چرا که رنگی مکمل است.

خاکستری نماد آرامش و صلح است و تاثیرات مثبتی را در ذهن بیننده ایجاد خواهد کرد،رنگ خاکستری تنی سرد دارد و با رنگهای آبی، سفید، لیمویی، صورتی، بنفش، قرمز به راحتی هماهنگ می شود.

مبلهای راحتی خاکستری در مقابل آلودگی و کثیفی، پایداری مناسب و طول عمر بالایی دارند چرا که آلودگی را نمایان نمی کنند.

از این رو برای محیطهایی که استفاده از مبل زیاد است مبل راحتی خاکستری مناسب می باشد لذا هیچ فردی تمایل ندارد از مبل پر از آلودگی و لک استفاده کند در محیطهای پر رفت آمد امکان شستشویی مداوم نخواهد بود به همین دلیل باید رنگی انتخاب شود که آلودگی و لک را کمتر نمایان کند.

این رنگ را می توان با زرد، لیمویی، خردلی و یا سفید ست کرد، البته مهم ترین اصل انتخاب سلیقه شخصی فرد است اما اگر از لحاظ ساختار رنگها بخواهیم برسی کنیم مناسب ترین انتخاب اینها هستند.

توجه داشته باشید مبلمان راحتی در زیبایی خانه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و اصولا اولین چیزی که هنگام ورود، افراد به آن نگاه می کنند مبل است.

پست بعدی

خرید دیوارپوش چوبی اهواز

س سپتامبر 20 , 2022
امروزه برای ایجاد یک دکوراسیون مناسب از کاغذ دیواری و دیوارپوش چوبی شیک استفاده خواهند کرد که قیمت خرید و فروش آن متفاوت می باشد. یکی از بهترین نوع کالا که امروزه در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد باید طوری باشد که زیبایی منحصر به فردی را به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000