مهسا در برخی تحرکات بهانه بود؛ اصل نظام را نشانه رفتند

اعتمادآنلاین|

عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده تهران در مجلس در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) گفت: در آستانه عضویت ایران در اجلاس شانگهای و نشست مجمع عمومی سازمان ملل عده‌ای قصد دارند که از فضای پیش آمده درباره اتفاق رخ داده برای خانم مهسا امینی سوء استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، روح‌الامینی ادامه داد: ما به خانواده مهسا امینی تسلیت می‌گوییم من به عنوان پدری داغدار خانم امینی را مانند دختر خود می‌دانم اما نصیحت می‌کنم و تذکر می‌دهم افرادی که مسائل را پیگیری می کنند از جاده انصاف خارج نشده و جمهوری اسلامی همیشه مظلوم را مظلوم‌تر نکنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید به تحرکات ضد انقلاب، سلطنت‌طلبان، کموله و منافقین فرصت داده شود. منافقین که در خون 17 هزار شهید ترور شنا می‌کنند در برخی تحرکات مهسا بهانه و اصل نظام را نشانه گرفته است به عنوان یک پدر داغدار توصیه می‌کنم مسیر را از مسیر ضد انقلاب جدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

کشف حجاب نکرده ام

س سپتامبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| این روزها بازار شایعه داغ است و هر کسی به شکلی درگیر اخبار جعل و دروغ فضای مجازی شده است. در این میان موضوع کشف حجاب برخی از بازیگران و چهره‌های سینمایی بیشتر از دیگر اخبار شنیده و مخاطبان را مشغول خود می‌کند. اخباری که بخش زیادی از آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000