برگزاری تجمع برای اعتراض به عملکرد گشت ارشاد در تهران/ برخی شعار ساختارشکنانه سر دادند/ برگزاری تجمعی مشابه در مشهد/ پلیس چند نفر را بازداشت کرد+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

تعدادی از شهروندان تهرانی در اعتراض به عملکرد گشت‌ ارشاد و مرگ مهسا امینی تجمعی را در خیابان حجاب برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، در این تجمع که بدون مجوز برگزار شد و با انتقاد نسبت به نوع عملکرد برخی گشت‌های ارشاد همراه بود، از سوی برخی تجمع‌کنندگان شعارهای ساختارشکنانه سر داده شد.

تجمع در اعتراض به گشت ارشاد

خبرگزاری تسنیم هم نوشت: ده‌ها نفر از مردم غروب امروز در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت خانم مهسا امینی تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر دادند. این تجمع حدود یک ساعت به طول انجامید و نهایتاً با حضور پلیس مردم متفرق شدند. برخی گزارش‌ها حاکیست که تجمع مشابهی در مشهد نیز انجام شده است.

خبرگزاری فارس هم با انتشار ویدئویی از تجمع برگزار شده در تهران نوشت: هسته مرکزی این تجمع از ساعت ۵ بعدازظهر با حدود ۵۰ نفر در تقاطع خیابان وصال آغاز شد. این افراد بعضا کشف حجاب کرده و شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان سر دادند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: خبرنگار فارس از آتش زدن چند سطل زباله و سنگ‌پرانی به ماشین پلیس توسط تجمع‌کنندگان گزارش می‌دهد. با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک سنگین در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد. خبرنگاران فارس جمعیت معترضان را در ساعت ۱۹ حداکثر بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در دسته‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره تخمین می‌زنند. پلیس چندنفر را بازداشت کرده و اینترنت موبایل در این محدوده ضعیف شده و ترافیک بسیارسنگین است.

به نوشته این خبرگزاری، به مرور برخی نیروهای لباس شخصی هم وارد صحنه شدند، به نحوی که تعداد نیروهای پلیس و لباس شخصی‌ها و مردمی که نظاره‌گر هستند، چندین برابر تجمع‌کنندگان است.

آیا این خبر مفید بود؟ 7 1

نتیجه بر اساس 7 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

اعلام زمان بررسی صلاحیت زاهدی وفا برای وزارت کار در مجلس+ جزئیات

د سپتامبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| سید محسن دهنوی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم، گفت: محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بیست و چهارمین وزیر پیشنهادی جهت اخذ رأی اعتماد نمایندگان مردم به مجلس یازدهم معرفی شده است. به گزارش خانه ملت، مهم‌ترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000