عراق هم اسکوچیچ را نخواست

اعتمادآنلاین|

چند روز پیش بود که مصاحبه‌ای به نقل از دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد. او در بخشی از این مصاحبه گفته بود که از تیم ملی فوتبال عراق پیشنهاد دارد. البته اسکوچیچ با انتشار پیامی، هرگونه مصاحبه و گفتگوی منتسب به خود را تکذیب کرد اما این ماجرا از سوی رسانه‌های کشور عراق پیگیری شد.

به گزارش خبرورزشی، این پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیشنهاد از عراق برای اسکوچیچ وجود داشته است و یک رسانه عراقی حتی فاش کرد رئیس فدراسیون فوتبال عراق با حضور مربی سابق ایران مخالفت کرده است.

وب سایت خبری «ایرث نیوز» عراق به نقل از یک منبع آگاه، جزئیاتی از مذاکرات فدراسیون عراق با اسکوچیچ را تشریح کرد.

این منبع خبری به ایرث نیوز گفت: از ابتدای بحرانی که برخی از ملی پوشان ایران علیه اسکوچیچ شدند و با انتشار شایعه اخراج او از تیم ملی ایران، یک واسطه با او مذاکره کرد. این واسطه به اسکوچیچ پیشنهاد داد تا سرمربی عراق بشود.

وی افزود: اسکوچیچ موافقت کرد که در صورت اخراج از تیم ایران، به تیم ملی عراق برود. واسطه به عدنان درجال رئیس فدراسیون فوتبال عراق مربی کُروات را پیشنهاد داد اما او بلافاصله مخالفت کرد زیرا به او اعتقاد نداشت.

این منبع خبری در عراق تاکید کرد: سرمربی کُروات بعد از اخراج رسمی از ایران با واسطه تماس گرفت و به او اعلام کرد که برای سرمربیگری تیم ملی عراق آماده است اما این موضوع قابل اجرا نبود چون خیلی دیر شده بود و فدراسیون عراق قبول نکرد. این خبر در سایر رسانه‌های عراقی هم بازتاب داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«برادران لیلا» به استرالیا می‌روند

د سپتامبر 19 , 2022
ایسنا نوشت: جشنواره بین‌المللی فیلم «آدلاید» در استرالیا میزبان نمایش فیلم «برادران لیلا» به عنوان تنها فیلم ایرانی در این رویداد سینمایی خواهد بود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000