گشت ارشاد فقط ۱درصد را به مقر منتقل می‌کند

اعتمادآنلاین|

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری که به منظور تشریح حادثه تلخ فوت مهسا امینی برگزار شد، اظهار داشت: درگذشت دختر عزیز مهسا امینی را به خانواده ایشان و همه مردم تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش فارس، وی افزود: این حادثه برای ما هم ناگوار بود و آرزو می‌کنیم هیچ گاه شاهد چنین حوادثی نباشیم. در تهران روزانه ۱۵ تا ۱۷ هزار مراجعه کننده به مقرهای پلیس اعم از پلیس آگاهی، کلانتری و … داریم.

سردار رحیمی ادامه داد: گشت امنیت اجتماعی و اخلاقی کار ایجابی می‌کند و حتی کسانی هم که شئونات را رعایت نکنند خلاف مرتکب شده اند مثل خلاف رانندگی.

وی افزود: تهمت‌های ناجوانمردانه ای به پلیس زده شده و ما واگذار به زمان پل صراط می‌کنیم مگر می‌شود امنیت جامعه را تعطیل کرد؟

وی گفت: ۹۰ درصد کسانی که توسط گشت ارشاد، ارشاد می‌شوند فقط به آنها تذکر داده می‌شود ، ۹ درصد داخل ون تذکر گرفته و یک درصد به مقر منتقل می‌شوند.

در حال تکمیل است

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مدل حکومت جمهوری اسلامی در دپارتمان‌های علوم سیاسی دنیا مطالعه می‌شود

د سپتامبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدکاظم انبارلویی‌، فعال سیاسی اصولگرا درباره شایعات مطرح شده در خصوص سلامت رهبر انقلاب، اظهار کرد: یکی از آرزوهای دشمنان این است که انقلاب فاقد چنین رهبری نیرومند، هوشمند، شجاع و فقیهی باشد. این اقدامات دشمن نشان می دهد که آنها برای آن مرحله هم برنامه دارند. در زمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000