واکنش لالوویچ به رفتار جوانمردانه قاسمپور و کاکس+ عکس

اعتمادآنلاین|

۶ دقیقه کشتی کامران قاسمپور و جی دن کاکس برای طلای رقابت های جهانی بلگراد بسیار پرتنش و پربرخورد دنبال شد و حتی در مقطعی نیز کشتی گیر ایرانی با خونریزی مواجه شد.

به گزارش ایسنا، اما بعد از پایان این کشتی کاکس و قاسمپور همدیگر را در آغوش گرفتند و با هم خوش و بش کردند.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در واکنش به این موضوع گفت: ورزش ما را متحد می‌کند، چه در برد و چه در باخت باید بدانیم رفاقتی وجود دارد که از همه چیز متمایز است. خیلی به رفتار این دو جنتلمن افتخار می کنم. آنها کشتی و ورزش را در بالاترین سطح نشان دادند.

پس از این مسابقه جی دن کاکس اعلام کرد به یک وزن بالاتر می رود و از این به بعد در وزن 97 کیلوگرم رقابت خواهد کرد. این در حالی است که آمریکا در این وزن کایل اسنایدر قهرمان جهان را نیز دارد و باید دید کامران قاسمپور چه تصمیمی خواهد گرفت و چشم انداز حضور در بازیهای المپیک باعث خواهد شد تا او وزن خود را تغییر دهد یا خیر.

62384383

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رونی: آمریکا شگفتی ساز جام جهانی خواهد بود

د سپتامبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| انگلیس دو ماه دیگر تلاش خواهد کرد تا دومین قهرمانی خود را در تاریخ جام جهانی به دست بیاورد. "سه شیر" در تورنمنت‌های مهم اخیر عملکرد خوبی داشتند و به فینال یورو ۲۰۲۰ و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ رسیدند که هر دو زیر نظر گرت ساوت گیت بوده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000