رئیسی عازم نیویورک شد

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» با بدرقه رسمی دکتر محمد مخبر معاون اول و با حضور حجت‌الاسلام قمی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و جمعی از اعضای کابینه، تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نشست سازمان آموزشی یونسکو، با تعدادی از سران کشورهای شرکت کننده در مجمع عمومی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد و دیدارهای جانبی دیگری نیز خواهد داشت.

رئیسی در روزهای پایانی هفته گذشته نیز سفری سه روزه به سمرقند ازبکستان داشت تا در قالب شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضوی سازمان همکاری شانگهای، برقراری نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه‌گرایی اقتصادی را دنبال کند و در همین راستا در حاشیه این اجلاس با ۱۰ تن از سران کشورهای حاضر سمرقند، از جمله روسیه، چین و هند دیدار و گفتگو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آیا پایان ماموریت گشت ارشاد اعلام می‌شود؟/ کمیته حقیقت‌یاب در مجلس موافق گشت ارشاد!

د سپتامبر 19 , 2022
اعتماد نوشت: «سرانجام گشت ارشاد چه خواهد شد؟» این پرسش یکی از مهم‌ترین گزاره‌هایی است که پس از وقوع فاجعه فوت مهسا امینی و تبعات پس از آن، افکار عمومی و تحلیلگران را درگیر خود ساخته است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000