فروش دمپایی هتلی تهران

دمپایی و صندل همانند کفش در زندگی روزمره مردم، پرکاربرد هستند و از کالاهای ضروری هر فرد به حساب می آیند. امروزه علاوه بر پوشیدن انواع صندل و دمپایی  در ماه های گرم سال، استفاده از این دو محصول در داخل خانه ها نیز رواج زیادی پیدا کرده است که در مورد هریک به تفصیل در سایت آراد برندینگ پرداخته شده است. از این رو، این کالاها باید طبق استانداردهای علمی و مطابق با معیارهای سلامت و بهداشت معتبر تولید شوند تا از وارد کردن آسیب های جدی به قسمتهای مختلف پا و بدن جلوگیری به عمل آید.

در این راستا استفاده از دمپایی و صندل طبی می تواند ضمن ایجاد راحتی در هنگام راه رفتن، سلامتی پای ما را نیز تضمین کند. دمپایی ها معمولا از جنس پلاستیکی، ابری و حوله ای ساخته می شوند. که در این میان دمپایی طبی بخاطر خواص درمانی و تنوع بالای آن، از پرطرفدارترین نوع دمپایی به شمار می رود. انواع صندل های طبی عبارتست از صندل های طبی مردانه، صندل های طبی زنانه، صندل های دیابتی مردانه و زنانه که مناسب پاهای دیابتی حساس می باشند.

دمپایی هتلی تهران

کارخانجات تولیدی انواع دمپایی های هتلی باید حتما دو اصل را برای تامین کالا و تولید محصولات خود در نطر بگیرند که اولین المان مربوط به کیفیت و سپس قیمت مناسب است. دمپایی های هتلی هرچه کیفیت بیشتر و طرح شیک تری داشته باشند نشان دهنده ی کیفیت بالای سرویس و خدمات آن هتل می باشند. پس می بایستی هردو فاکتور را در زمان خرید در نظر داشت. اکثر هتل ها در شهر تهران دارای پک های هتلی خاص و ویژه که بسیار با کیفیت هستند می باشند و از طرفی تمامی این پک ها در کنار کیفیت خود باید قیمت مناسب را هم داشته باشند، تا تمامی هتل داران با خیال آسوده بتوانند به خرید آن ها اقدام کنند زیرا در هتل های شهرهای توریستی و بزرگ تعداد بسیار بالایی ازین پک ها سفارش داده می شوند که باید در تناژ بالا تهیه و تولید شوند تا بتوان آن ها را به هتل داران در اسرع وقت عرضه کرد.

تهران یکی دیگر از شهر های بزرگ ایران و پایتخت می باشد. طبیعی است که تعداد مسافران خارجی و ورود توریست ها به این شهر در ایران بیشتر از دیگر شهرها باشد پس نیاز است که پک های هتلی و همچنین دمپایی ها از کیفیت بالا و طراحی زیبایی برخوردار باشند. تهران از دیرباز محل ورود و خروج تمامی مدیران و یا دولتمردان کشورهای دیگر بوده است. پس کیفیت سرویس هایی که در هتل دریافت می کردند امر بسیار مهمی بوده است.

دمپایی های هتلی باید به پای شما اجازه تنفس بدهند و تعرق را کاهش دهند از طرف دیگر باید وزن سبکی داشته باشند ودارای قابلیت شستشو هم باشند تا بتوان آن هارا به راحتی استفاده نمود و راحتی را تجربه کرد. در اکثر هتل های غرب تهران از انواع درجه یک دمپایی هتلی تهران استفاده می شود و بهترین برند ها و پک ها در این محل ها عرضه می گردند.

به طورکلی دمپایی ها برای اینکه از آسیب پا جلوگیری کنند اختراع شده اند و پس از گذشت سالیان انواع آن گسترش یافته و فاکتور های دیگری جدای از آسیب اعم از راحتی و اسفنج نرم به آن اضافه گردیده است.

فروش دمپایی هتلی

این محصول به دلیل انعطاف پذیری بالای آن، مناسب استفاده در اماکن عمومی نظیر هتل می باشد. ویژگی های دمپایی هتلی سه لایه؛ این نوع دمپایی از سه لایه اسپان باند بر روی کفی از جنس فوم دوخته شده، لذا از مقاومت بیشتری برخوردار است. این دمپایی از کفی سه میلیمتری آجدار، سه لایه اسپان باند دوخته شده به کفی و سه لایه اسپان باند متصل شده به رویه تشکیل شده است، از این رو دمپایی هتلی سه لایه ضخیم تر از حوله ای و تک لایه است.

در کل دمپایی هتلی باید آجدار باشد تا از لغزش و سر خوردن فرد جلوگیری کند، از نرمی، راحتی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد، از جنس مناسب ساخته شده باشد، نفوذ پذیر باشد؛ تا بتواند هوا را در داخل خود راه دهد و قیمتی به صرفه داشته باشد.

شرکت های بسیاری در تهران و دیگر شهرها، به تولید و فروش دمپایی هتلی با کیفیت، اشتغال دارند. عوامل متعددی در تعیین قیمت دمپایی هتلی تاثیرگذار هستند از جمله مدل، جنس، هزینه تولید، هزینه حمل و نقل، هزینه دستمزد نیروی کار. این شرکت ها با حذف واسطه ها، این امکان را برای مراکز، هتل ها، سازمان ها و غیره فراهم آورده اند تا بتوانند این محصولات را با قیمت  کارخانه، تهیه کنند. همچنین این شرکت ها می توانند در صورت درخواست، لوگوی اختصاصی هتل ها و سازمان ها را، روی دمپایی هتلی چاپ نمایند.

پست بعدی

میزان فروش کود سفید شیراز در بازار

ی سپتامبر 18 , 2022
به هر ماده غذایی و شیمیایی که با اضافه شدن آن به خاک موجب رشد میوه جات و سبزیجات می گردد کود نام دارد، کودهای مختلف سفید، سیاه، ریز گرد و حتی کودهای تقلبی زیادی در بازار موجود می باشد که برای خرید آنها باید اطلاعاتی از کود و کیفیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000