نهادهای مرتبط با موضوع حجاب باید اقدامات خودشان را انجام دهند

اعتمادآنلاین|

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره دستور رئیس مجلس به کمیسیون شوراها برای بررسی مرگ مهسا امینی گفت: ان‌شاالله پیرو دستوری که رئیس مجلس به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور داده‌اند تیمی تشکیل خواهد شد و به صورت میدانی بررسی لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی جوکار را در ادامه می خوانید:

*هم در رابطه با بحث مجوزهایی که بوده است و هم اتفاقی که افتاده، از کلیه کسانی که در این موضوع دخیل بودند پرس‌وجو خواهد شد و بررسی می‌کنیم و گزارش این حادثه را به صحن علنی مجلس خواهیم آورد.

*اقدامات و فعالیت‌های ایجابی اهمیت دارد و دستگاه‌ها و نهادهایی که با موضوع حجاب و عفاف مرتبط هستند مسئولیت دارند و باید اقدامات خودشان را انجام دهند.

*در رابطه با این حادثه تاسف باری که اتفاق افتاده باید همه جوانب را مورد بررسی قرار دهیم.حقوق همه شهروندان ما در هر شرایطی باید حفظ شود، تکالیفی که ضابطان قضایی دارند، جای خودش را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گزارش سازمان ملل درباره کار و ازدواج اجباری: ۵۰ میلیون انسان در شرایط بردگی قرار دارند

ش سپتامبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| ارزیابی‌های سازمان ملل متحد نشان می‌دهد، حدود ۵۰ میلیون نفر؛ یعنی یک نفر از هر ۱۵۰ فرد زنده در کره زمین در شرایط بردگی قرار دارند. به گزارش اعتمادآنلاین، سازمان بین‌المللی کار وابسته به سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد، حدود ۵۰ میلیون انسان در جهان گرفتار شغل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000