سخنگوی جنبش انصارالله با سید حسن نصرالله دیدار کرد

اعتمادآنلاین|

روابط عمومی جنبش حزب‌الله لبنان، امروز (جمعه)، اعلام کرد که «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیدار کرده است.

به گزارش برنا، طبق این بیانیه، دو طرف در این دیدار به آخرین تحولات سیاسی منطقه به‌‌خصوص تحولات یمن پرداخته‌اند و آن را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

در این بیانیه آمده است که مذاکرات آتش‌بس در یمن، تحولات میدانی در این کشور و چشم‌انداز راهکار‌های مطرح‌شده برای جنگ یمن از جمله مواردی بوده که در این گفت‌و‌گو مورد بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی انصارالله پیش از این دیدار به تهران سفر کرده بود. «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در رابطه با سفر محمد عبدالسلام به ایران گفته بود: «ایران از مهم‌ترین کشورهای صاحب نقش در روند سیاسی یمن است. بارها تأکید کردیم بحران یمن از ابتدا بحران غیرضروری و ناشی از خطای محاسبه و دخالت در امور داخلی یک کشور مستقل در منطقه بود. بارها تأکید کردیم که روند نظامی در تحولات یمن روندی است که به نتیجه نخواهد رسید و روند سیاسی بهترین روش برای حل و فصل این بحران غیرضروری است».

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

واکنش خبرگزاری فارس به ماجرای مهسا امینی

ج سپتامبر 16 , 2022
فارس نوشت: حسنی ، کارشناس رسانه گفت : صرفنظر از ادعای ضدانقلاب که تجربه نشان داده معمولا با دروغ پردازی و سناریوسازی همراه است، عده ای تلاش می کنند با بهره برداری از این حادثه تلخ هرگونه مقابله با بدپوششی را ناموجه جلوه دهند. باید انگیزه این افراد را شناخت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000