احمد مسعود و چهره‌های سیاسی مخالف طالبان در وین گردهم آمدند

اعتمادآنلاین|

حدود ۳۰ شخصیت سیاسی مخالف طالبان از جمله احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی و شماری از مقام‌های دولت پیشین افغانستان از جمله رنگین دادفر سپنتا، زلمی رسول، رحمت‌الله نبیل امروز (پنج‌شنبه) ​نشستی در وین به منظور بررسی وضعیت کنونی افغانستان، راه‌حل‌ها و چالش‌ها برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، این کنفرانس توسط انستیو امور بین المللی اتریش و برای اولین بار در یک کشور غربی و پشت درهای بسته برگزار می‌شود و هدف نشست بحث در مورد مقاومت سیاسی و نظامی علیه حکومت طالبان در افغانستان است.

این نشست در حالی برگزار شده که درگیری میان نیروهای طالبان و مبارزان جبهه مقاومت ملی در پنجشیر شدت گرفته و از دو طرف تلفات زیادی گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قدردانی یک مقام سیاسی ارمنستان از حمایت مقامات ایران

پ سپتامبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| ​رئیس مجلس ملی ارمنستان طی پیامی از مردم و مقامات ایران برای حمایت از تمامیت ارضی ارمنستان‌ تشکر کرد. به گزارش ایسنا، آلن سیمونیان رئیس مجلس ملی ارمنستان در توییتی نوشت: ‌این روزها به گرمی از سفر خرداد ماه خود به تهران یاد می کنم. من از مقامات دوست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000