پیشنهاد جنجالی نخست‌وزیر/ قبض برق‌ها را برای پوتین بفرستید

اعتمادآنلاین|

نخست وزیر یونان از مردم کشورش خواست قبض برق و حامل های انرژی را برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بفرستند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، نخست وزیر یونان امروز چهارشنبه در اظهاراتی عجیب خطاب به مردم کشورش گفت که باید قبض گرانی‌ها را برای کسانی که باعث آن شده‌اند، یعنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ارسال کنند.

نخست وزیر یونان این پیشنهاد را در سخنرانی اخیر خود مطرح کرد و گفت: جامعه یونان اکنون در ترس احتمال افزایش قیمت‌ها که درآمد شهروندان را کاهش می‌دهد، غرق شده است.

وی ادامه داد: ما باید برای زمستان بسیار سخت آماده شویم، اما در عین حال نباید اجازه دهیم جنایتکار از قربانیان خود باج خواهی کند. همچنین نباید اجازه ندهیم که ناخرسندی و رنجش از اوضاع ما را کور کند تا مشاهده نکنیم که چه کسی مسئولیت داخلی حملات خارجی را بر عهده دارد. بنابراین، صورت‌حساب افزایش قیمت‌ها باید برای کسی که باعث آن شده است، یعنی پوتین فرستاده شود.

یکی از کاربران فضای مجازی در یونان در واکنش به این پیشنهاد نخست وزیر کشورش خطاب به پوتین نوشت: آقای ولادیمیر پوتین، دیروز نخست وزیرمان از ما خواست که قبض برق را برای شما ارسال کنیم. سوال من از شما این است: آیا رئیس جمهور یونان شده‌اید؟

گفتنی است که کشورهای غربی پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، تحریم‌هایی را علیه روسیه به‌ویژه خرید و واردات منابع انرژی این کشور آغاز کردند که موجی از تورم و قیمت بالای برق و سایر حامل‌های انرژی را در سراسر قاره اروپا به‌وجود آورد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پوتین ترور شده؟ ماجرا چیست

پ سپتامبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| از ساعتی پیش شماری از نشریات انگلیسی از جمله نشریه سان و دیلی استار مدعی شدند که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه از یک ترور نافرجام جان سالم به در برده است. به گزارش جماران، برخی حتی مدعی شدند که پوتین سوار بر خودروی خود بوده که توسط یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000