رشد ۱۷۷ درصدی ترانزیت کالا از بنادر شمالی

اعتمادآنلاین|

علی‌اکبر صفایی در حاشیه بهره برداری از ۶ پروژه عمرانی و توسعه‌ای بندر انزلی با اعتباری بالغ بر ۱۴۹ میلیارد تومان در بندر انزلی، تصریح کرد: ترانزیت کالاهای غیرنفتی در بندر انزلی با رشد ۲۷۷ درصدی و ترانزیت کالاهای نفتی در این بندر با رشد ۱۰۰ درصدی همراه شده است.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه رشد ترانزیت کالا در بنادر تجاری به ۱۷۷ درصد رسیده است، تاکید کرد: در مقطع فعلی ۷ فروند کشتی در بندر انزلی پهلو گرفته، ۸ فروند دیگر در لنگرگاه قرار دارد و ۴ فروند دیگر در مسیر رسیدن به بندر یاد شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری عمرانی بندر انزلی، گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی (سازمان بنادر و دریانوردی) در مجموع ۱۴۹ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه عمرانی و تجهیزاتی بندر انزلی هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از سیلوی غلات ۵۰ هزار تنی برای نگهداشت صحیح و سالم مواد غذایی در بندر انزلی، افزود: در کل بنادر کشور، یک میلیون تن سیلو در دست ساخت است، این سیلوها می‌توانند به مرکز توزیع برای کل کشور تبدیل شوند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه تامین برق ساحلی برای کشتی های پهلو گرفته در بندر انزلی، اضافه کرد: این پروژه برای اولین بار و در راستای فصل ششم کنوانسیون مارپل برای جلوگیری از آلودگی هوا و صدا در بندر انزلی به بهره‌برداری رسید و از این پس کشتی‌های پهلوگرفته در بندر به جای استفاده از دیزل ژنراتور، از برق ملایم و مناسب در بندر برای مصرف روشنایی و سایر امور استفاده می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اصغر فرهادی رئیس هیأت داوران جشنواره زوریخ ۲۰۲۲ شد

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| اصغر فرهادی فیلمساز برنده اسکار برای جدایی نادر از سیمین و قهرمان ریاست هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ را برعهده خواهد داشت. به گزارش ایرنا، به نقل از ورایتی، گروه داوران فرهادی را پترا ولپه کارگردان سوییسی، دنیل دریفس تهیه‌کننده، پیتر گوستافسن تهیه‌کننده و کلیو برنارد کارگردان بریتانیایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000